Pöytäkone otsikon budjetilla olisi hakusessa eli 700€ - 750€. Kone tulisi lähinnä yleiskäyttöön sekä pelailuun (pääasiassa WoW, joten olisi suotavaa, että kone myös pyörittäisi tulevaa lisäosaa Cataclysmia). Jonkin verran olen tässä jo viime viikkojen aikana seurannut tätä foorumia ja lukenut aiheesta myös muualta, joten on tullut opittua kaikkea uutta koneen sisällöstä. Koneen ajattelin kasata nyt itse ja osiksi olen katsellut tällaisia http://img138.imageshack.us/img138/6140/oma5.jpg elikkäs tarvetta olisi siis vaan keskusyksikölle + näytölle. Nyt kysyisinkin, että onko paketin sisältö ok, ja jos ei ole niin miten sitä voisi parantaa? Pyörittääkö näistä osista kasattu kone WoW:n tulevaa lisäosaa (uusia järjestelmävaatimuksia ei ole vielä julkaistu, mutta olisi silti hyvä tietää suurinpiirtein riittävätkö nämä tehot.) tai pyörittääkö se yleensä ottaen mitään uudemman luokan pelejä? Mitään järkyttäviä kuvankäsittelyprojekteja en aio luultavasti koneella suorittaa, joten siltä osin tehoja tuskin tarvitaan..
Kyllä tuolla WoWi pyörii ja jos ostat tuohon vielä jonkun noctuan prossutuulettimen niin paketti on todella hyvä. Tuosta prossustahan saa avattua mahdollisesti ytimiä joten voit saada siitä periaatteessa 4-ytimisen
Helposti kulkee wowi, boxed tuulettimellakin pärjää mutta jos meinaat kellottaa niin ehdotettu cooleri ois hyvä. en tiedä mikä peruscooleri tohon tulee mutta jos sama kuin 550be niin se on suht äänekäs.