Olen hankkimassa halpaa näytönohjainta AGP väylään. Kumpi kannattaisi hankkia? Hintaeroa on n. 40-50 euroa. Tiedän, että GS:ää voi kellotta aika reilusti mutta onko GT:ssä paljon kellotusvaroja? Eli onko kellotuksien jälkeen GT selvästi parempi?
Onhan tuo Gt jo vakionakin aika kova sana Agp:lle, jos vain rahaa on niin sellainen ehdottomasti. Saatavuus vaan on hieman heikohkoa suomen puolella.
On siinä GT:ssä kellotusvaraa melko paljon tietääkseni. Mutta kerroppa kuitenkin kokoonpanosi, ettei jää mikään "pullonkaulaksi".
Tällaista rojua löytyi tietsikan sisältä: Emolevy: Epox Nforce 3 (8xAGP) Virtalähde: joku 350 W Prosessori: AMD Athlon 64 3400+ Näytönohjain: ATI Radeon 9800 pro (ei enää oikein riitä) Muisti: 2kpl 512MB/DDR 400MHz dimm
Hyvinhän tuo riittää. Kärsisi laittaa vaikka pikkuisen parempaakin eikä vielä köhisi prosessorikaan vastaan, eli ei mitään ongelmaa tuon Gs:n kanssa.
Taikka tuon GT:n kanssa. Itselläni se on kiinni ja huonompi prosessorikin on kuin AnuSaukko:lla. (<- muotoilu :S) Ja hyvin hurisee.
Mitä mieltä ootte Ton Club 3D GF 7600GS:stä tohon mun kokoonpanoo, poweri on fortonin 300w (loput sigistä) ja paljon sitä pystyis kellottaa mun kokoonpanolla, ja kannattaako kellottaa?
"Virtalähde: joku 350 W" Tämä on vähän huolestuttavaa, koska onhan noita jopa vaarallisiakin powereita!! Eikös siinä powerissa lue tarkemmin, kun ei tuollainen "joku" taida olla mikään virallinen valmistaja?