Tarkoitus olisi ostaa masiina hyväksikäyttäen tämän verkkokaupan kaavakkeella tuotettua konepakettia. Hintabudjetti on 800e, jonka voi tarvittaessa ylittää noin 10 eurolla. Mukaan hintaan pitäisi laskea kuljetus ja käyttöliittymä. Kone tulee keskiraskaaseen pelikäyttöön ja videoiden/kuvien käsittelyyn ja ediointiin. Olen itse, juuri mistään mitään tietämättä, kaavaillut tällaista settiä: Prosessori AMD phenom 9850+ Muisti 2 kpl 2048Mb DDR2 Kiintolevy 500 Gb Sata2 Näytönohjain Geforce 9800Gtx 512Mt Optinen asema 20xDVD+/-RW Dual Layer Käyttis Vista Home Basic Fin Modeemi Modeemi 56K PCI sisäinen Kotelo ATK-kotelo 500W toimitustapa postiennakko hinta = 812€ Olisiko tuo suhteellisen riittävä 3-5 vuodeksi eteenpäin? Mitään raskaimpia pelejä en ole pelailemassa, mutta esim NHL09, CS, Cod, FM... olisivat pelilistalla. Kannattaisiko jotain muuttaa ja jos, niin mitä? Tuolta olisin tilaamassa, kun en koota itse osaa, enkä ole varma muuten osien yhteensopivuudesta. Onko tuo hinta ko. kokoonpanolle sopiva, kallis vai halpa?
Ei ole riittävä kolmeksi vuodeksi, ei missään nimessä. Nuo osavalikoimat ovat muutenkin kaukana ajan hermolta. Miten ihmeessä olet edes päätynyt kyseisille sivuille? Ja 56k-modeemi... että anteeksi mitä? Eikö noita ole vielä lailla kielletty? Korvani vuotavat verta kuullessani valintaäänen.
Tarvitsetko todellakin modeemia?? Ensiksikin suuntaa halvempaan kauppaan, esim Multitroniciin. Sieltä löytyisi seuraava paketti: Hieman menee budjetin yli, mutta voit vaihtaa vaikka kovon pienemmäksi tai jotain..
Kannattaa käyttää aina välillä sitä "Esikatselu"-nappia viestiä lähetettäessä Ylläolevan kuvan pitäisi näyttää tältä: (Kopioikaa kuvan suora osoite. Ei esim. sivun, jossa kuva näkyy, osoitetta)
Joo, tuli kiireessä vahingossa laitettua se sivun urli, enkä ehtinyt tarkistaa sitä sitten että miten se näkyy..