Budjetti?: 800-900€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä (Win 10) Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Kyllä Ylikellotatko prosessoria?: En Kotelon koko: Tavallinen Onko kotelon värillä väliä?: Linkki alempana Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: https://www.jimms.fi/fi/Product/Sho...bitfenix-shinobi-core-atx-kotelo-musta-usb3_0 . Itse sitten muokkaan tuon kotelon mieleisekseni Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: On jo joku tikku jolla toimii Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En kumpaakaan Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (Battlefield 4, Gta V, World of Tanks, Csgo) Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Mieluiten Intel & Nvidia combo En tiedä sitten koneen osista mitään
Onko tuo koppa ehdoton vaatimus? Jimssiltä ei saa tuohon rahaan juuri minkäänlaista konetta. Intel/Nvidia -setille budjetti ei sovellu vaikka mistä ostaisi, mutta jonkinlaisen pelikoneen saisi kuitenkin aikaiseksi.
Tuollaisen melkein saisi: Windows http://www.huuto.net/kohteet/aito-windows-10-prof-lisenssitarra-64_32-bitemailtoimitus/419624054. Pitää asentaa itse mutta se on pelkkää nextin naputtelua. Suosittelisin katselemaan toista koppaa. Ei tuo niin ihmeellinen ole että sen vuoksi kannattaisi ylihintaa maksaa muista osista.
Mulla on suunnitelmissa kasata myös oma, vielä hieman tykimpi versio. Ongelma on se, että mun täytyy hankkia se osamaksulla tai luotolla. Onko siis kokemusta nettikaupasta, josta nuo osat vois tilata ja sieltä sais luotolla? Vaihtoehtona on tietenkin hakea netistä pieni ja mahdollisimman edullinen vakuudeton laina, mutta kun niitä ei tahdo löytyä edullisia! >:/ Jos vaikka kattoo täältä ni hirveitä korkoja joutuu maksaan. Joten vinkkiä kehiin kiitos!