80gb vai 60gb..??

Discussion in 'PS3' started by yeast73, Sep 13, 2008.

  1. yeast73

    yeast73 Member

    Joined:
    Jan 21, 2008
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Eli olisi tarkoitus hankkia ps3:nen..Tuttava on tyrkyttänyt minulle käytettyä 60:stä tai toinen vaihtoehto olisi uusi 8o:nen..
    Pitääkö paikkansa että 60:llä pyörii nuo ps2 pelit mutta 80:ssä ei?

    Ja käytetyn mukana tulisi hdmi kaapeli, pari peliä, yms..

    Siis onko tuo 60:nen aidosti parempi versio vai onko tuossa uudessa muuta "suurempaa", kuin tuo kovalevy ja onko sillä käytännön merkitystä oikeasti..?

    Laita vinkkiä jos kokemuksia asian tiimoilta..Tänks!
     
  2. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    80gB DS 3,isompi kovo ja hiljasempi kuin tuo 60 koska eikös näiden prosesseroissa ollut eroa?
    60GB PS 2 pelit ,muisti kortti paikka ja 6 usb paikkaa
     
  3. hollmi5

    hollmi5 Member

    Joined:
    Aug 7, 2008
    Messages:
    3
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Minulla on 60GB-versio. Muistkorttipaikat (kolme) ja neljä USB-liitäntää ovat minulle tärkeitä ominaisuuksia.

    PS2-pelejä on vino pino. Niitä tosin tulee harvoin pelattua, mutta tieto siitä, että se onnistuu, on itsessään mukava bonus hyvälle vehkeelle. Uusissa PS3-laitteissa ei ole PS2-pelien tukea.

    Kiintolevyn voi helposti vaihtaa isompaan, joten sille en paljoa laske. 250 GB maksaa alle 50 euroa.

    Melu ei ole minua haitannut. Enemmän metelöi tämä sylissäni oleva laptoppi.
     
  4. Demistry

    Demistry Regular member

    Joined:
    Oct 13, 2004
    Messages:
    228
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli ensimmäinen versio joka suomeen tuli myyntiin PS3 oli tuo 60gb josta löytyy:
    4xUSB (vois olla enemmänkin, näppäimistö vie yhden, buzzerit vie yhden, mikit vie yhden, kitara vie yhden, kovalevy vie yhden ja tuleva play-tv vie yhden)
    3xkortinlukija (CF, SD/miniSD ja MemoryStickPro)
    60gb kiintolevy (vaihdettavissa, tällä hetkellä suurin taitaa olla 500gb)
    Hieman kovaäänisempi tuuletin (ei silti vedä vertoja esim xbox 360 ja pelatessa ei kuulu laisinkaan läpä tuo puhina)
    Tukee suuren osan PS2 peleistä (niistä olemassa lista netissä mitkä toimii ja mitkä ei)

    PS3 80gb ei okeastaan muuta parempaa ole tuohon 60gb kuin tuo että se on hiljaisempi ja käy viileämpänä.

    Itse ottaisin 60gb mikäli siinä on hinta kohdillaan... itse en lähtisi varmaan kauheasti yli 300e maksamaan, koska uuden takuulla olevan 40gb saa nyt jos löytää jostain niin alle 400e!

    369e ollut halvin mitä nähnyt ps3 40gb
     

Share This Page