Eli tälläistä konetta olen katselemassa, mahtaako olla hintansa arvoinen vehje? Lähinnä pelikäyttöön tuo tulisi, ei mitään ihan HC-kamaa tarvitse olla, kunhan muutaman vuoden pelikäytössä tuo toimisi. Prosessorit Intel E8400 CORE2D 3.0GHZ 1333/6M S775 Emolevyt (Intel) Asus P5Q IP45 DDR2 SATA2 GBLAN 8CH ATX Muistit Kingston 2GB 800MHZ DDR2 Kiintolevyt Samsung F1 640GB 3.5" SATA2 7200RPM 16MB DVD-R(W) Samsung DVD+/-RW DL NERO SATA Vaalea / Musta Näytönohjaimet Club 3d HD 4850 PCIE 512M GDDR-3 256-BIT Virtalähteet Huntkey 450W ATX 12CM Fan Silent Eli tuommoista pakettia tarjottaisiin, hintaa tosiaan 845€. Kannattaako ostaa, mitä sanotte?
Jos tilaisit saksasta samalla rahalla sisältyen kasaus ja postit niin saisit 2x paremman tietokoneen: Asus P5Q-pro emo E8400 3,0GHz prossu Joku kotelo antec neo he 550W virtalähde 2x2GB muistikammat sit joku HD4850 näyttikseks Kovalevyks WD6400AAKS Prossucooler: Xigmatek S1283 ja sit Xigmatek I7751 coolerin kannattimeks ja postit 35€, kasaus 20€ ja hardwareversand.de
Ei oikein Saksasta houkuttelisi ruveta tilaamaan, mieluummin ihan tuosta paikallisesta tietokonekaupasta hankkisin. Jimmsistä tilaaminen nyt voisi tulla kysymykseen. Eli en tosiaan tarvitsisi mitään aivan HC tehomyllyä, vaan ihan perus pelikone jolla pystyisi muutaman vuoden ajan pyörittämään lähes kaikkia pelejä, ei välttämättä parhailla asetuksilla. Toinen vaihtoehto olisi tämä Jimm's Basic Gamer. Tuohon sitten vielä käyttöjärjestelmä + asennus ja postituskulut niin hinnaksi tulisi noin 950. Eli, onko näissä koneissa niin suurta eroa että tuo 150€ hinnanlisäys olisi kannattava?
Osaisiko joku kertoa tästä Club 3d GF 9600 GT PCIE 512M DDR3 2X DVI näytönohjaimesta? Onko tuosta mihinkään pelikäytössä?
Päivitetty tuohon ylläolevaan sen koneen tiedot jotka oli tarkoituskin olla, epähuomiossa olin laittanut toisen koneen tiedot. Mielipiteitä, onko tuo edes lähelle hintansa väärti!?
Itse ottaisin tämmöiset osat jimmssistä.. Intel E8400 BOXED 173€(tälläkin pärjää varsin hyvin ellei kellota tai ei haittaa pieni lisämelu) Antec Sonata III (myös virtalähde täs 500W) 104€ Asus P5Q 116€ (tämä ellet pistä myöhemmin toista näyttistä crossfireen) Gainward HD4870 golden sample 244€ (tosin tässä lähiaikoina tulee 4870 hintaromahdus eli kannattaa odottaa) WD Caviar 640GB 82€ SH-223F 26€ a-data vitesta 800mhz 2x2gb 48€ yhteishinnaksi tulee 793€ ja vähemmänkin jos odottaa että hintaromahdus rantautuu suomeen asti.
Tilaa koneesi nettori.org:sta. Todella halpa, suurin osa osista ovat jopa halvempia kuin hardwareversand.de:ssä. Ja se on vielä Suomalainen.
Harvempi yleinen osa on halvempi kuin hardwareversandissa. Suurin osa osista on lähes varmasti kalliimpia kuin hardwareversandissa. Nettori.org on lähinnä hyvä toimitusajoiltaan ja palvelultaan, muutamalla nopealla katsauksella kyllä selkeästi ainakin multitronicia kalliimpi.
Tuohon sitten vielä käyttöjärjestelmä + asennus ja postituskulut niin hinnaksi tulisi noin 950. Eli, onko näissä koneissa niin suurta eroa että tuo 150€ hinnanlisäys olisi kannattava? ...Asenntta itse, Elä osta järjestelmää, ja hae säästät monta euroa!