8800GT Ajurien poisto/asennus ei onnistu

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Toni_S, Apr 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toni_S

Toni_S Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma tuli esiin kun liitin koneen kiinni VGA kaapelilla 42" plasmaan, jossa kone on ennekin ollut kytkettynä. Nyt liitettäessä kesken näyttö asetusten TV sekä LCD näyttö meni pimeäksi eikä kuvaa saanut näkymään muuten kuin vikasietotilassa ja sitä kautta näytönohjaimen poistolla windowsin normi tilassa

Nyt ongelmana on että olen kokeillut kahdella eri Driver cleanerillä poistaa ajureita, joka on olevinaan onnistunut. Mutta ajureita uudelleen asentaessa tulee ilmoitus että Modifiointi kesken suorita se loppuun ja asenna ajurit?!?! Eli kone on jäänyt jotenkin siihen näyttöjen asetustilaan vaikka ajurit on poistettu. Mitään nVidian käyttöpaneelia ei koneella enää ole eikä sitä saa asennettua. Olen poistanut näytöohjaimen myös laitehallinnasta ja käynnistellyt konetta uudelleen sekä antanut XP:n hoitaa laitteen tunnistu ja asennus..mutta ei vaan toimi.

Olen kokeillut uusilla sekä entisillä ajureilla, mutta aina sama homma..
    Mikä neuvvoksi??

Käyttöjärjestelmänä XP sp3 ja näyttis on Asuksen EN8800gt sekä emona Asuksen P5B deluxe

Last edited: Apr 24, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page