8Bit Nintendo (NES)

Discussion in 'Ostetaan' started by 3dGame, Apr 13, 2010.

1. 3dGame

3dGame Member

Trophy Points:
    11
    Ostetaan siis tämmönen vanha laatikkomallin vehje, hyvä olis jos Supermario1 ja 3 pelit löytyisivät, muitahan en siis tarvitse kuin mario pelejä.

Kelpuutan siis rikkinäisetkin koneet, mutta en mitään avattuja raatoja josta otettu osia, eli kaikki kokonaiset ehjät ja rikkinäiset käy.

TARVITSEN SIIS:

Konsoli
    2 ohjainta
    Mario pelejä
    Virtapiuhan, kuvapiuhan ym.

Kaikki siis mitä tarvitsee siihen, että ois kasassa kunnollinen pelipaketti.

Tarjouksia yksityisviestillä kuvan kanssa, kertokaa sitten vähän inffookin..

Voi tarjota myös erikseen yhtä mario peliä tai ohjainta, konsolia tms?
    Pääasia siis, että hinnat pysyvät kumminkin kohdallaan.

2. _kooma_

_kooma_ Active member

Trophy Points:
    78
    Onnea yritykselle... Itse maksoin eräästä "pakko saada" NES:stä 80€, kun samassa liikkeessä oli mm.PS2 ja XBOX (siis originaali) käytettyinä 40€.. Hieman ovat hinnoissaan nuo vanhan nipat. Mutta juu toivottavasta lykästää.

3. 3dGame

3dGame Member

Trophy Points:
    11
    Joo, tiedänhän mä tämän NES hinnoittelun..

Mua kun huvittaa tommonen hommata ja Supermario pelit siihen, että pikkuvelikin saa ihan konsolilla tota marioo sitten pelailla.

Saahan varmaan jonku normi playstationinki 20eurolla ja varmaan pelejäki samaa pakettiin :D

No, jää varmaan hommaamatta jos ei jotain halppis versioo löydy mut kyl näitä joillain on näkyny myynnis alle viidenkympinki kaikkineen kunnos. Meinaan kun mulle käy rikkinäiset ja myös pelit erikseen ym, luulis jostain näitä kummiski löytyvän.

4. Michelola

Michelola Regular member

Trophy Points:
    28
    huutonetistä saa ~20-40e

Share This Page