En löytänyt hausta ratkaisua ongelmaani. Ongelma on seuraava, minulla on HP 9150i polttava ja Nero Burning Rom 5.5.9.14 sekä tiedosto kokoa 772Mb. Neron CdSpeed ohjelma näyttää,että polttavani tukisi 90min cd-r levyn polttoa, mutta Nero näyttää levyn kooksi 10min/88Mb. Kokeilin CDRWiniä, joka näytti levyn koon oikein, mutta ei jostain syystä suostunut polttamaan mitään levyjä, ei edes 80min/700Mb:n. KIITOS!
Mulla oli sama ongelma mut LG:n asema ja sain neron polttamaan levyn täyteen kun pistin ylipoltto asetuksiin "Suurin CD:n pituus 92min".Niin nyt se polttaa levyn ylipolttona kun ei muuten mennyt .
Mulla on LG ja Nero 5590 ja siinä yhdistelmässä esiintyy tuo sama ongelma 90min levyn kanssa, tuo overburn kuitenkin toimii.
Vaihdoin suurimmax CD:n pituuseksi 92min, oli kyllä 99min, mutta ei auttanut Nero väittää edelleen 90min CD:täni 10min CD:ksi ja kun yritän polttaa Nero sanoo että CD on liian pieni. 80min levylle tiedosto ei mahdu, koska olen sitä jo kokeillut.
Onko sulla valittuna no multisessio ja sit kun poltat ni se pitää olla Disc-At-Once Itellä on kans Lg ja ihmettilin kans miks ei ylipoltto onnistu ni mulla oli aina oletus et multisessio ja Track-At-Once ja jos on valittuna multisessio silloin ei pysty valitsemaan ottaako Track-At-Once vai Disc-At-Once
Onko muita ohjelmia, jolla tollaisen 90min kiekon polttaminen onnistuis? Nerokaan ei sitä ymmärrä 90min kiekox. CDRWIn:iä olen tosiaan jo kokeillut eikä sekään toiminut. Vai onko vika CD:ssä?