95 ja maploader-ongelmat..!!!

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by tekniikka, Oct 23, 2007.

1. tekniikka

tekniikka Guest

Auttaksaa nyt joku mua tai mä sekoan..
    Mulla on ihan uusi läppäri (VISTA HOME)
    Latasin maploaderin ja yhdistin noi pc-suiten kanssa yhteen..
    Nyt kun yritän avata maploaderia niin jos se nyt edes aukeaa niin tulee vain jokin tekstilitania että mun pitäisi yhdistää joko muistikortilla tai piuhalla ne yhtren mutta kun mä olen sen jo tehnyt!!!!

Mitä nun nyt pitäisi tehdä, kertokaa nyt joku ihan selkokielellä
    pliiiiss!!!

2. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis mitä olet tehnyt? Yhdistänyt ne piuhalla vai laittanut muistikortin koneeseen?
    Jos olet laittanut sen piuhalla kiinni, niin ootko lukenut siitä ruudulla olevasta ohjeesta missä tilassa se pitää tehdä?

Miksi ihmeessä pitää tehdä uusi threadi jossa vain ruikuttaa, kun ei ole saanut heti vastausta...?

3. tekniikka

tekniikka Guest

Kiitos ystävällisestä vastauksesta. tämä ei suinkaan ollut ensimmäinen eikä edes toinen avunpyyntö..

Olen kokeillut korttia koneeseen, piuhaa, suitea ja massamuistia
    maploaderista aukee sekunniks "oikee" kuva ja sitten sen päälle tylee jokin kehoitus että pitää yhdistää luuri niin tai näin koneeseen..

jos sinulla on vastaus pulmaani niin kerro se ihmeessä minullekin!!
    Kiitos!

Last edited by a moderator: Oct 24, 2007
  4. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    No kokeiles näin:
    1. uninstall MapLoaderille tietokoneelta
    2. uninstall Nokia Mapsille puhelimesta
    3. installoin Nokia Maps puhelimeen ja käynnistä se kertaalleen niin, että muistikortti on puhelimessa
    4. hae uusin versio MapLoaderista ja asenna se tietokoneelle
    5. käynnistä MapLoader, sulje se ja restart tietokoneelle
    6. laita puhelimen muistikortti tietokoneen lukijaan ja katso että siihen pääsee jotenkin käsiksi (eli että se on varmasti liitetty)
    7. käynnistä MapLoader ja katso jos nyt toimisi

5. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Trophy Points:
    26
    Ja sitä puhelinta EI liitetä Pc-Suite -tilassa, kuten tuolla toisessa aloittamassasi ketjussa kerrot tekeväsi.

Into auttaa lopahti aika hyvin kun huomaa että tarkoituksenasi taitaa olla vain tukottaa tätä foorumia noilla turhilla uusilla ketjuilla...

6. tekniikka

tekniikka Guest

En näistä koneista paljoa ymmärrä, enkä minä täällä huvikseni asioita jankkaa..

Mainitsin että olen kokeillut kaikki mahdolliset ja (mahdottomatkin= suite) kun mikään ei toiminut eikä toimi vieläkään
    Olen kokeillut kullä kaikkia saamiani vinkkejä..
    Olisiko joku asian osaava tampereen hervannan läheltä niin saisi kernaasti tulla opastamaan minua..?

Jos apuyritykset on niin vastenmielisiä niin kertokaa jokin liike mikä voisi suorittaa tyhmälle näinkin yksinkertaisen toimenpiteen..

T: Aloittelija

Last edited by a moderator: Oct 28, 2007

Share This Page