eli kuten otsikko kaivattaisiin kattavaa kokonaisuutta, jotain virityksiä itse tehnyt esim explorerin pois ottoa. Nytkin tämmöinen ongelma kun tuo e: on 23gt ja ei suostu ottaman enempää dataa kun siellä vielä 1 gt tilaa, vaan ilmoittaa liianvähästä levy tilasta. Eihän se giga mitään nykyään ole, mutta ärsyttää tuokin. Kait sen jostain rekisteristä sais fiksattuu. Virtuaalimuisti on 500mt Kyll tää 98 on oikeesti paras.
mun tiettäksee tota ei kai saa pienennettyä? ku roskakori jne jne tarttee sitä tilaa myös.. tuosta win98:sin parhaimuudesta en menis takuuseen kun windows on lopettanut sen päivittämisenki.. eli jonku ajan päästä konees on niin solmussa, koska sitä ei enään päivitetä IKINÄ! EDIT; eihän nykyään nuo uudet kovot paljoa maksa, että mene kauppaan ja osta uus kovo niin ei oo enää tilasta puutetta!
Toivottavasti MICROSOFT ei päivittäisi mitään IKINÄ. Täysin toimivan ja Wanhoillakin konella kivasti pelittävän jutun tästä kyllä saa. ja se mitä tossa aiemmin väitettiin että ei muka voisi, koska roskis + muut tarvii tilaa on aika omituinen sillä olen asennellu 98:sin alle gigan kovoihinkin. 98:sin toiminta on muutoinkin pienoinen ihme ja kukaan ei edes tiedä tänään sitä syytä miksi se toimii, mutta toimii kuitenkin. se tehtiin niin hajautetustu kun vaino bill niin määräsi.