A-Link RR 84AP ei anna haluamaani nopeutta

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by anttari, Nov 28, 2007.

  1. anttari

    anttari Member

    Joined:
    Nov 26, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Kyllä olen lukenut jos jossain muussa threadissa olisi jo tästä tietoa, ei olt.

    Tilaamani netti on 10/2 soneralta. Päivitin juuri modeemini ja kaikki pelaa tältä osin mukavasti, mutta yhteys onkin vain 8/1 ja näin lukee modeemin asetuksissakin --> screenshot
    Ongelmani on ettei modeemi tunnista yhteyttäni jostain syystä. Jossain säätöjeni vaiheessa kuitenkin yhteys pelasi 10/2. Modeemissa luki tällöin, että yhteys olisi 24/2 :) wtf. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että modeemissa on nyt jokin asetus väärin. Hjälp. Jos oikein muistan niin yhteys pieneni 8/1:n kun irroitin virtapiuhan modeemista ja hetken päästä kytkin sen takaisin. Käytän langatonta yhteyttä.
     
  2. Madnick1

    Madnick1 Regular member

    Joined:
    Nov 20, 2007
    Messages:
    223
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Voihan se olla että välimatkaa operaattoriin on sen verran paljon, että häiriöiden vuoksi modeemi tiputtaa nopeutta sen vuoksi?
    Ota nyt ensin kuitenkin kaikki jatkojohdot seinäpistokkeen ja modeemin väliltä pois.

    Kysy operaattorilta (tai katso netistä) mitä asetuksia modeemiin suosittelevat. Ohjelmoi siihen sitten ne ja jos ei vauhti nouse, niin kannattaa varmaan tilata operaattorilta vähän pienempi nopeus. Aika turha maksaa semmoisesta, mitä ei kuitenkaan voi hyödyntää...
     
  3. anttari

    anttari Member

    Joined:
    Nov 26, 2007
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    niinku sanoin jo, yhteys on jossain säätöjeni vaiheessa toiminut oikealla nopeudella. Kun katsaisin modeemista virran ja kytkin takaisin niin yhteys tippunut. Mielestäni tämä on jostain pikkusäädöstä kiinni enää :)
     

Share This Page