A-link rr24ap+azureus+dc++ + abc

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by pekzi, Feb 11, 2007.

1. pekzi

pekzi Member

Trophy Points:
    11
    Eli mikään noista ohjelmista ei yksinkertaisesti enään toimi... Oon hakenu edellisiä keskusteluja mutta ei. Eli olen tehnyt mielestäni oikeat reiät purkkiin. Advanced > port forwarding > user > new ja sinne erilaisia, eri muodossa. Eli olen kokeillu pelkästään tcp ja udp:lla mutta ei tulosta.

Dc ei toimi aktiivisena millään vaikkakin on eri versio mitä on täällä edellisissä keskusteluissa ollut. Mutta sen ei pitäis varmaan vaikuttaa? Azureus näytti keltaista naamaa niin kokeilin abc:ta, hikistä 5kb/ässää lataa... Onko mahdollista, että purkki ei vaan noteeraa asetuksia? Homma rupes haiseen koneen vaihdon jälkeen, ja kun jouduin resetoimaan purkin, ja nyt kokeilin sitäkin uudestaan. Ei vaikutusta. Auttaisko purkin päivitys? Sitäkin yritin etsiä mutta usko loppu googlen avauksen jälkeen... Niin ja kokeilin myös tuota custom port forward kohtaa, niinkuin portforward sivusto esitteli, mutta nööy. Onkohan jollain jotain ajatusta?

2. Jasoni

Jasoni Member

Trophy Points:
    11
    Last edited: Feb 11, 2007
  3. pekzi

pekzi Member

Trophy Points:
    11
    Juu ei. Jos nyt oikein tein. Ensinnäki, mul on tuol dc:ssä tcp/udp ja tls. Mikäköhän toi on ja pitääkö siihen laittaa jotain...? Ja tosta portforward ohjeesta, ni eikö noihin ip kohtiin oikeesti laiteta mitään muuta ku 0.0.0.0 vai oma ip? heh... Ja sit ku se ei tule sinne available rules kohtaan ollenkaan vaan jää sinne custom paikkaan. Mutta ei kyl mitään muutosta. Hubeille yhdistää mutta mitään ei etsi...

4. Jasoni

Jasoni Member

Trophy Points:
    11
  5. pekzi

pekzi Member

Trophy Points:
    11
    Eipä vieläkään toiminu. Kokeilin kaikkia noita eli customilla ja sit ihan "new" toiminnolla, millä itse asiassa toimi ennenkin... Ja kun olen tehdasasetuksetkin kerran palauttanut ni onkohan mahdollista, että tuo porttiohjaus ei vain toimi? Eli onko oikeasti mahdollista että modeemi on mennyt jollain tavalla rikki?

Share This Page