A-Link RR24AP Ongelmia

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by ziirlo, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ziirlo

ziirlo Member

Trophy Points:
    11
    Eli tota noin. Mulla alkoi kone lagaamaan, netti siis, tossa viikko sit. toimii ensin 30min hyvin sit lagaa niin pirusti. Ja mulla on tuo A-Link RR24AP modeemi mikä lie, ja Elisalle soitin, antoivat ohjeet miten Suojata mun yhteys tai jotain, siis joltain sivulta ja oli kuvalliset ohjeet. Mutta mulla on Vista, ja ohjeet on xp:lle tehty eli ne on erilaiset ja sit on joku ihme passu mitä pyys jotain passua minne en nyt pääse, netti toimii mutta sanoo että internet ei toimi kyseisellä sivulla. mutta se oli http://10.0.0.2/ jossain joku psni password kysy ja en ymmärtänyt.
    Sit kokeilin säätää internet yhdistäytyymis juttuja mitkä on koneen oikeessa alakulmassa, ja otin molemmat pois käytöstä, veljen tekemän jonkun, Default, ja sit äidin langaton. sit katkes netti kokonaan ja sain sen jotenkin takas, mutta edelleen lagaa.

mun pointti tais olla et siis, miten mun modeemin, vai internet yhteyden saa asetettua sillain että se on tilassa, "Suojattu tila"
    Elisalle epäili että naapurit käyttäis meidän nettiä ja jotenkin tukkisi sitä.
    kiitoksia ; )

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page