A-link wnap-a + huawei E367 + 3g multisim ongelma

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by gigaboss, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gigaboss

    gigaboss Member

    Joined:
    Dec 9, 2004
    Messages:
    27
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    En tiennyt mihin laittaa tätä kysymystä mutta luulisin että reitittimen asetuksissa voi olla jotain vikaa. Olen siis hommannut A-link Wnap -reitittimen ja jaan kyseisellä laitteella saunalahden yhteyden piuhoja pitkin pc:lle, ps3:lle ja sonyn tv:lle. 3G yhteys on nettitikun kautta siis ja siinä on saunalahden multisim-kortti. Pääkortti siitä liittymästä on puhelimessa. Netti kyllä toimii moitteetta mutta ongelma onkin saapuvissa puheluissa. Kun minulle soitetaan, puhelin alkaa hälyttää mutta se kerkeää hälyttää vain 5 sekuntia jolloin nettitikun liittymä vastaa puheluun automaattisesti. Linja jää auki eikä mitään ääntä kuulu. Sitten itse soitan takaisin ja tyypit ihmettelee että miten voin olla puhelimessa jo ja soittaa vielä takaisin :D

    Saako siis sen nettitikun vastaamisen pois käytöstä jostain reitittimen asetuksista vai onko se "ominaisuus". Nettitikun asetuksissa tuskin mitään on.. tällä hetkellä reitittimestä on virtapiuha irti ja en haluais mokkulaa kytkee suoraan koneeseenkaa. Sitä en ole testannu etä mitä käy jos mokkula on kiinni pelkästään koneessa.
    Vai pitäiskö koikeilla entisellä mokkulalla? (huawei E169)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page