A linkin RR24AP (i+) nettiongelmat

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by teeppaja, Jun 1, 2009.

  1. teeppaja

    teeppaja Member

    Joined:
    Aug 26, 2008
    Messages:
    25
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli kyseinen modeemi on kiinnitetty kaapelilla koneeseen ja yhteydessä esiintyy melkoisesti ongelmia.
    Ensinnäkin kaikki nettisivut eivät aina aukea tai ne auvautuvat vajavaisina, Virheellisesti avautunut afterdawn esimerkiksi afterdawn, travian, ylen uutissivustot, iltasanomien sadetutka...
    Toinen ongelma on huonot yhteydet muihin koneisiin, elikkä hyvin harvat nettipelit toimivat koska yksinkertaisesti kukaan ei "löydä" minua tai minä heitä. Eihän tämä vakavaa ole mutta kiusallista silloin jos tekisi mieli pelata.
    Kolmas ongelma on ettei dl nopeus vastaa nopeutta joka pitäisi olla. Olen tilannut 8 megan nopeuden Elisalta mutta latausnopeus on parhaimmillaankin 5 megan luokkaa. Elisan tuki väitti että kaapelit eivät kestä enempää mutta en oikein luota siihen kun kaverille joka asuu alle sadan metrin päässä Elisa lähettää täyttä kahdeksaa megaa.

    Mikään internet asiantuntija en selvästikkään ole joten selkeät ja yksinkertaiset ohjeet helpottaisivat ongelman ratkaisua huomattavasti :)
     
  2. Nixmos

    Nixmos Member

    Joined:
    Jan 12, 2009
    Messages:
    22
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    et oo ainut, mulla on aivan samat ongelmat ja elisa sanoo että kaikki on kunnossa... ei tosiaankaan haittaa mutta ärsyttää välillä niin paljon että hyvä että koko kone on enäään toiminnassa..
     

Share This Page