Miksei ABC lataa? Oon avannu sen Torrent -tiedoston sillä ABCllä, mut se on vaan koko ajan PAUSEssa. Laitoin sinne portteihin 50505-50606 ja muutkin asetukset silleen kun ohje neuvoo. Mikähän mahtaa tökkiä? Kiitos vastauksista...
Pystyisköhän tos clientissa jäädä pause oletuksena päälle, kun abcn avaa...kokeile resumella jatkaako latausta (klikkaa hiiren kakkospainiketta torrent filun päällä ) Voisko ongelma ratketa noin helposti..
Sit kannatais kokeilla poistaa ohjelma ja asentaa uudelleen.. Tekeekö samaa muillakin client ohjelmilla ??
Tuleeko siihen error kenttään jotain viestiä? Jostain syystä ABC ei suostu lataamaan kaikkia video_ts kansioita.
tuohon Limasian sanomiseen vielä,uusin versio 3.0 ei lataa jos on video_ts+audio_ts kansio. jotenkin tuo tyhjä audio_ts kansio häiritsee lataamista.
Ei siihen tule mitään error -viestiä. Teksti on mustana ja mulla on se vanhempi versio kun tää 3.0 ei suostunu aina edes aukeamaan. Oon poistanu ja asentanu uudestaan. DC++ toimii komeesti.
Tarkoitin että ootko kokeillut muulla bittorrent clinulla ( esim. BitTorrent v4.0.1 )löytyy täältä ohjelmat...p2p- ohjelmat osiosta )
Näinhän se menikin, tämän huomattua vaihdoin takaisin 2.6.9:ään, mutta sekään ei enää toiminut, joten vaihdoin BC:n joka toimii moitteetta. Kokeileppa jalase jotain muuta clinua. Tekeekö ABC kaikille .torrenteille saman tempun vai toimiiko muut? Vikahan tietenkin voi olla torskassakin.
Itselläni ABC:n tietyt lataukset jäätyvät, ruudulla näyttää 43 DL/50 UP ,mutta yhtään dataa ei tule. Sitten pitää pistää hash check tai stop ja resume että alkaa lataamaan uudestaa. Tosin muutaman 10 min/2h jälkeen sama juttu. Onko tietoo mistä johtunee?