Eli kun lataan O.c:n 1 tuontanto kautta ABC:llä niin lataukset "tilttaavat" yhtä'äkkiä latukseus ei enään lataa vaan kaikki tiedot (nopeus, paljon ladattu jne.) eivät muutu ja lataus ei etene. Mutta pienempiä tiedostoja esim. pimp my ridet se latasi ilman oingelmiä Mutta tämä isompi O.C:n tiedosto ei. Onko muilla sama homma? Kiitos avusta etu käteen.
Mullakin on tapahtanut samanlainen juttu muutaman kerran, mutta kun oon käynnistänyt ABC:en uudelleen niin se jatkaa latausta normaalisti.
Joo kyllä ne jatkuu silloinkun esim. stoppaa latauksen ja sitten jatkaa. Mutta se on aika ärsyttää koska esim. yöllä kun ne latautuu ja jos ne sillon tilttaa niin tällöinhän niitä ei kukaan ole laittamassa niitä taas jatkumaan ja tämähän hidastaa huomattavasti latauksien suorittamista loppuun.
Katsokaa asetuksista onko teillä jotain timeoutteja päällä, jos on niin laittakaa nollille ja kokeilkaa pätkiikö vielä.
ei mene, suomen lain mukaan saa ladata videoita ja musiikkia omaan käyttöön. Mutta ei videoita/ohjelmia.
Olen kuullut, että tuo ABC on todella buginen ja että se on todella epäsuosittu. Itse käytän BitCometia ja ei mitään ongelmia oo.
Siis täh? Saa ladata videoita muttei saa ladata videoita? Leffoja,musiikkia ja vissiin ohjelmiaki saa ladata omaan käyttöön mutta ohjelmia ei kai saa asentaa. Ohjelmiinhan kuuluu myös pelit. OT..
Niin se taitaa olla juu. Mutta mun mielestä leffoja ei saanut kyllä latailla? Varsinkin BitTorrent tyylillä koska sillon sinä myös itse levität sitä. Joten automaattisteti olet syyllinen .
Vaikka laki tämän sallisi ni Ad:n säännöt eivät. Ja vaikka on laillista ladatakkin niitä sarjoja/leffoja ni silti ne ovat piraatteja. Tuossa vielä sivuston säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
aina tästä saa muistuttaa... saa apuu ilmanki että sanoo kuinka hurjasti warettaa... monet on bannattu ku on tuon sanonu... http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/176187 esimerkkinä.. ei kannata aina sanoo ottaneesa netistä.. ja ku torrenttina lataat on laitonta ladata tuota koska joku uppaa sitä sulta...
Quote: saa ladata videoita ja musiikkia omaan käyttöön. Mutta ei videoita/ohjelmia. Mitäköhän toiki tarkottaa?