mistähän johtuu kun imuroin abc:llä niin yksi imu menee koko ajan pauselle.imuutan koko ajan 4 kerralla. olen sammuttanut koneen välillä,mutta ei auttanut
siis bt statukseen,vai pysähtyykö muuten vain.ei mitään error messagea tule loppuun. minulla on ollut trackerin kanssa ongelmia mutta ei itse clientin kanssa. kuulostaa ihmeelliseltä. joku viisas varmaan osaa auttaa. tuli vielä mieleen onko asetuksissa vain kolme latausta kerrallaan,varmista se ja jos on niin muuta se. löytyy asetuksista.
Tuo Pause johtuu luultavasti siitä ettei sille torrentille ole tilaa kovalevyllä!!! tarkistahan ettei se asema ole täynnä mihin olet imuroimassa sitä torrenttia.
Lataus/jakonopeus (esim.512/256 tai joku muu nopeus) rajoittaa jako-ja latauspaikkoja ainakin azureuksella. esim.512:n jaolla saa ladattua 3:a kerralla , muut jää jonoon. Vanhemmalla versiolla sai jopa 8:aa , mutta mitäpäs hyötyä siitä olikaan kun ne 8:n tuli sitten "kasaan" kun tuli , koska ei se maksiminopeus oikein tahdo ylittyä.1M:lla oli kyllä kerran 1,4M dumeterin mukaan hetkellisesti.En kuitenkaan ABC:n hommaa tiedä,mutta joku tolkku ja raja siinäkin on oltava. Tulis vaan 10M:n liittymiä niin ei ehtis enää muuta kuin ladata niitä LAILLISIA tiedostoja ja ostaa uusia kovalevyjä lisää usb2-koteloihin Kahden megan kaistaa odotellessa........
tuohon jone4711 vastatakseni,ABC ei tee sitä. abc vain pienentää kaistat latauksista/uppauksista eli epäilen asetus ongelmaa. itselläni on 512/512 ja pystyn kyllä vaikka 10:tä pitämään päällä samaan aikaan. mutta olisihan se kiva jos jamaica kertoisi että onko ongelma selvinnyt.