Abit AX8 vs. Asus A8N-SLI

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Predator2, Jan 31, 2005.

1. Predator2

Predator2 Guest

Uutta konetta olen kasaamassa ja emolevy pitäis valita näistä, elikkäs olisko kellään kokemusta näistä emoista? Tai muuten vaan näiden emojen valmistajista, tuulettimen melusta, ylikellottuvuus mahdollisuuksista jne.? SLI ominaisuutta en mahdollisesti tarvitse, koska olen lukenut että se vaatisi ison virtalähteen(http://www.soneraplaza.fi/tietokoneet/artikkeli/0,2998,h-9099_a-265420,00.html) ja pelaaminen on muutenkin aika vähäistä(kylläkin tulee pelattua autopelejä). Olen kasaamassa hiljaista konetta ja sen takia Asusksen tuuletimen melu arveluttaa, ja toisaalta olen kuullut Abitin vikaherkkyydestä yhdestä atk-liikkeestä.

Tulevan koneen muut speksit:
    amd64 3000+ socket-939
    1024Mt PC-3200
    Geforce GT6600GT tai Radeon X700Pro 256Mt
    Nexus Breeze 400W

Ps. Uskotteko olisko mahdollista muuttaa ton asuksen tuuletin siileen(takuu siinä tietysti kyllä menettää)

2. Drizzt^^

Drizzt^^ Active member

Trophy Points:
    66
    Tuo SLI ominaisuus on vain, että saat siihen kaks näyttistä kiinni, eli suht koht turha :)
    Eipä kai se enempää virtaa vie kun ei SLI, muuta kun sillon ku on kaks näyttistä.

Share This Page