Uutta konetta olen kasaamassa ja emolevy pitäis valita näistä, elikkäs olisko kellään kokemusta näistä emoista? Tai muuten vaan näiden emojen valmistajista, tuulettimen melusta, ylikellottuvuus mahdollisuuksista jne.? SLI ominaisuutta en mahdollisesti tarvitse, koska olen lukenut että se vaatisi ison virtalähteen(http://www.soneraplaza.fi/tietokoneet/artikkeli/0,2998,h-9099_a-265420,00.html) ja pelaaminen on muutenkin aika vähäistä(kylläkin tulee pelattua autopelejä). Olen kasaamassa hiljaista konetta ja sen takia Asusksen tuuletimen melu arveluttaa, ja toisaalta olen kuullut Abitin vikaherkkyydestä yhdestä atk-liikkeestä. Tulevan koneen muut speksit: amd64 3000+ socket-939 1024Mt PC-3200 Geforce GT6600GT tai Radeon X700Pro 256Mt Nexus Breeze 400W Ps. Uskotteko olisko mahdollista muuttaa ton asuksen tuuletin siileen(takuu siinä tietysti kyllä menettää)
Tuo SLI ominaisuus on vain, että saat siihen kaks näyttistä kiinni, eli suht koht turha Eipä kai se enempää virtaa vie kun ei SLI, muuta kun sillon ku on kaks näyttistä.