eli mulla oli ainaki pari leffaa äänet ei kuulunu... ilman AC3 FIlteriä (siitä on jo kyllä aikaa) mut miksei siinä AC3 sitte liiku ne oikeen ja vasemman kanavan tolpat... matrixissa ei näy mitää jmsp.... ??
Tuota, palaappas sinne koulunpenkille ja opettele kirjoittamaan lause. Ei tosta ota kukaan mitään selvää, mitä yrität sanoa. No, ainakaan mää en ymmärrä. Ehkäpä joku muu ymmärtää. Että yritäppä muotoilla tuo uudelleen.
Jos kerran filtterit /codekit on kunnossa ,niin yksi hyvä konsti on pumpuli tops, sitä käyttämällä molemmat "kanavat" aukeaa....
ai hitto, sattuu mahaan ) *nauru jatkuu* ..löytyy sentään vielä huumorintajuakin tältä saitilta, ei aina niin vakavaa tarvi ollakkaan
Niin sitä meinasin ku ac3 fitteri ja kuulu äänet mutta sitte matrixissa ei kuulunu eikä näkyny mitään ja sitte ja tolpat ei liikkunu ja sitte mulla on ollu aika huono viikko enkä oo saannu toosaa ja (voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin....) haluuttkeko kuulla lisää???? niin aukee ja ne pikkusormella korvat
Mika? onko nec-ci toiminu? mulla ei oo tullu yhtään hylsyä ja just sama neckki on.. tosin nyt se on jo varmaan niin paljo pölyä täynnä että luukkukaan ei varmaan aukee 2kk 15p vanha vehe ja kaks levyä tehty ja kumpaakaan ei itelle... hyöty vehkeestä 0%
Scuppe80: hyvin on alusta alkaen toiminut, ei o mitään valittamista, noin 40 lättyy kärytelly Nerolla, 1 susi ja senkin mokasin itte. Sun täytyy kyl ruveta nostamaan tota hyöty% . Tosiaan, haeppa toi ohjelma, minkä LukeWader mainitsi. Hyvä ja toimiva koodekkiyhdistelmä ainakin itsellä (ja monella muullakin)olisi: AC3filter, uusin DivXcodec ja FFDShow...ei muuta.