Tota joo.. Tää nyt on tosi aloittelija kysymys ja siksi onkin oikeassa paikassa. Mutta voisko joku sanoa miten ton filterin kanssa saa lisää volumee? windowsin ja live 5.1:sen nappulat on väännetty jo ääriasentoon, joten kai pistäs jotenkin vielä nostaa tosta ac3 filteristä, kun ac3 leffasta ei ääntä kuulu juuri ollenkaan. Vääntelin noita vipuja ja sain tosi epätasapainoisen äänen... kaippa tälläseen newbie kysymykseen joku osaa vastata
eeh.. no nyt se ääni toimii mediaplayerissa ihan ok. mutta BSPlayer on hiljaa kuin kivi. Mitä tossa BSplayerissa pitää säätää vielä noitten alla olevien juttujen lisäksi?? General->Don't load ac3 settings: checked Audio->For AC3 decoding use: '--'
Mulla on sama ongelma, että ac3 leffan äänet ei kuulu kunnolla. Joudun laittamaan äänet täysillä, jotta kuulen jotain, mutta äänen laatu on huono. Mulla äänet kuuluu yhtä huonosti, oli kyseessä mediaplayer, bsplayer tai radlight... Joten jos olisi jotain vinkkejä, niin lukisin niitä mielelläni....
Mulla oli kans ac3:sten kans volume ongelmia, mut ratkes ku asensin uuden k-lite codecpack:in, jonka mukana tulee tollanen TFM Audio Filter. ac3 filterin äänet saa olla normaalit ja tuolla sitten lisää ääntä.