Accountin poistaminen BF2?

Discussion in 'PC:n pelit' started by kalmari90, Jan 20, 2006.

1. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Voiko BF2 poistaa accountinsa niin että se häviää kokonaan joka paikasta eikä vain siitä omalta listaltasiin kirjautumis vaiheessa? Jos ootte lukenu noit mun edellisii keskusteluja täst BF2 ni ymmärrätte miks niin haluisin tehä koska musta tuntuu siltä kuin joku olis niinku pölliny mun accountin koska en voi kirjautua sisään koska se valittaa salasanasta joka on varmasti oikea ja kun menen retrieve accountsd valikkoon ja kirjaudun s-postiosotteella ja salasanalla sisään account nameni on XGAHI:KL eikä LiitO-Orava90 mikä sen pitäisi olla eikä minulla ole ollenkaan pisteitä miten joku voi laittaa saman salasanan ja sähköposti osotteen sinne rekisteröityessään??? En ole kolmeen päivään päässyt pelaamaan!

Kiitos avasta jo näin etukäteen!

2. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Laita sähköpostia EA:lle. Itse et pysty tiliä poistamaan. Kummallinen juttu tuo kyllä on. Oletko yrittänyt jäljittää sitä tililläsi pelaavaa uutta nickiä esim. BF2 Trackerin avulla, silloin voisi nähdä koska ja missä tuo nick on pelannut?

Se, että pystyt tekemään uuden tilin tarkoittaa sitä, että vika on tod.näk. EA:n palvelimissa.

Oletko muuten koneellasi järjestelmänvalvoja ja/tai oletko muuttanut windowstiliasetuksia sen jälkeen kun asensit pelin? Oletko yrittänyt asentaa peliä uudestaan?

3. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo aattelin laittaa EA:lle viestii. Sil mun accountil ei oo pelattu ollenkaa se siin on hassuu sil ei oo yhtään pisteitä eikä mitään... Koneellani ei ole muita käyttäjä ilejä eli minun pitäisi olla järjestelmän valvoja, mutta esim. atin ajurien se catalyst control center ei toimi valittaa että mulla ei oo oikeuksia säätää niitä asetuksia vaikka olen järjestelmän valvoja en tiedä mistä se johtuu. En ole muuttanut mitään asetuksia enkä ole yrittänyt asentaa peliä uudelleen.

4. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    asenna peli uudelleen ja päivitä se uusimmalla päivityksellä, tee vaikka uusi käyttäjätili sitä ennen windoussiin ja varmista, että olet järjestelmänvalvoja ja disabloi muut tilit. Älä käytä ÄÄkkösiä tilinimessä, aivan oikein BF2: Special Forces herjaa päivittyessään jos windowsin käyttäjätilissä on ääkkösiä.

5. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mut en haluis tehä uutta käyttäjää ku sit pitää ne kaikki aseet ja pisteet kerätä uudestaa...

6. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    tarkoitin, että tee WINDOWSiin uusi käyttäjätili. BF2-tili ei häivy mihinkään vaikka alkaisit Linuxilla pelaamaan. BF2-tili sijaitsee jossain palvelimella...Kokeile vaikka kaverin koneelta ja BF2:lla kirjautua PELItiliisi. Yritän vain rajata pois, mikä tilissäsi EI ole vialla..

Last edited: Jan 23, 2006
  7. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    aijoo sori ymmärsin väärin ton sun viestis...

8. ropetzki

ropetzki Regular member

Trophy Points:
    26
    Voiko bf2 muuten vaihtaa nimeä, muutaku tekemällä uuden acountin?

9. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    ei voi, ns. klaaniliitteen voi nimen eteen laittaa (8 merkkiä muistaakseni),

10. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mut kannattaaks mun ees koittaa tota uuden windows tilin tekemistä kun ei toi accounttini toimi mun kakkos koneellakaan eikä kaverin koneella...

11. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    no ei välttämättä, tee toinen tili pelaa sillä ja koitetaan keksiä sillävälin jotain muuta, se vanha tili ei mihinkään häviä, tilejä voi olla vaikka kuinka monta. Laita EA:lle postia, katsotaan vastaavatko. Kokeilisin ehkä vielä pelin uudelleen asentamista ja päivittämistä, en nyt muista olitko sen jo tehnyt?

12. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    sen verran vielä, että sekä XGAHI:KL ja LiitO-Orava90-nimisiä nickejä en löytänyt trackerin avulla...noinko ne tarkalleen kirjoitetaan?

Löytyi kummatkin, se XGAHI:KL on täysin tyhjä nick, ei mitn statseja, liito-oravalla on pelattu viimeks 1.1.1970..hehe

http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=43836731
    http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=48769120

eli eri id:t niillä ainakin on..

sanoit tuossa aiemmin, että kirjaudut s-postiosotteella, miksi et kirjaudu nimellä ja salasanalla?

13. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    No sil XGAHI:KL accountil ei oo peattu koskaan, mut kyl tol mun omal tol LiitO-Orava90

Username: LiitO-Orava90
    Userrank: Staff Sergeant
    Tracked since: 09.09.2005 (136 days)
    Total time played: 89.20 hours (0.66 hrs. per day)
    Last Battle: N/A at N/A
    Total Matches: 459
    Total Matches Won: 202
    Total Matches Lost: 257
    Global Score: 7,418
    Team Score: 2,289
    Combat Score: 5,210
    Favorite Map: Strike At Karkand
    Favorite Weapon: Assault Rifle
    Favorite Vehicle: Transport
    Favorite Equipment: Medic
    Best Round Map: Strike At Karkand
    Best Round Score: 130

14. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    ihme juttu. Pelaa hetki sillä toisella tilillä ja kato mitä tapahtuu..?
    Ei ymmärrä...

Kokeile siellä kirjautumisessa sitä forgot password-juttua..?

15. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo on kokeiltu sitä salasana hukassa juttuu ja se sendii sähköpostiin mun accountin salasanan, josta se sit valittaa et ei oo oikee... Lähetin just tänää EA:lle sähköpostia toivottavasti vastaus tulee pian pitäs tulla 24 tunnin aikana ainaki niin siel luvataan. Kysyin että josko ne vois poistaa ton XGAHI:KL accountin jotenki kokonaan ni sit ei ainakaa toinen accountti käyttäis mun passuu. mut saas nähä miten täs käy pääsenkö enää ikinä pelaa tolla mun omal accountilla...

16. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Kylläpä teettää töitä yksi tili, mutta ei ne pisteetkään helpolla tipu.. :) Toivottavasti homma selviää, on sen verran ihme juttu etten ole vastaavaa kuullut..

17. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, itteki ihan ihmettelen miten sinne itestää ois muka tommonen accountti tullu samalla sähköposti osotteella ja passulla ku mulla. Ja eihän se anna käyttää semmosii passuja tai sähköposti osoitteita mitkä on jo käytössä hyväku omat tiedot hyväksy sillon ku tein ton accountini...

18. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Nonni nyt vissii ku EA:lle sitä sähpostii sendin ni ne poisti sen XGAHI:KL accountin koska sekään ei enää toimi, mut eipä toimi LiitO-Oravakaan...

19. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    No juu päätin nyt tehä uuden accountin ku ei se vanha varmaan tuu enää koskaan toimimaan...

20. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    mitä ne vastas?

Share This Page