Eli tässä pari päivää sitten näyttöni on ruvennut "vammaamaan". Kun tietokoneen näppäimistöön tai hiireen ei koske niin ei ole mitää ongelmaa,mutta sitten kun tekee jotain koneella niin näyttöön ilmestyy itsestään Acer näytön menu,josta voi säätää kontrastia etc. Ja tämähän ei mene pois,vaan itse säätää näitä namikoita. Koneen jos antaa vähän aikaan olla rauhassa niin menu lähtee pois. Mutta kun menee jotain tekemään niin heti iskee menun ruutuun. Näyttö on 1v vanha. Kiitos etukäteen
Tuo kuulostaa kyllä todella oudolta. Varsinkin kun tuossa näytössä ei taida olla USB liittimiä. Koittaako näyttö siis automaattisesti calibroida itseään aina kun jotain koittaa tehdä?
Kyllä. "Ammattimies" sanoi,että vika on tuossa näytön namikassa. Silloinhan se iskisi ruutua koko ajan,mutta minulla vain 30s välein(ei aina). Olen laittanut nortonin hakee että olis joku virus mutta ei löytäny mitään. Kohta lähtee vanha näyttö tilalle ku ei tästä tuu mitään. Eilen ei tullut kertaakaan,mutta nyt taas aloitti
Sama täällä. Tosin ei tuu mitään menua, mutta näyttö yrittää automaattisesti terävöittää näyttöä, mutta tekee siitä vain sumeamman. Tänään tapahtui niin, että kuva veny yli näytön, eikä sitä saanu mahtumaa näytön sisää millään. Lopulta asensin uudelleen näytönohjaimen ajurit, ja sen jälkeen alkoi toimimaan