Minulla on reilut puoli vuotta vanha Acer Aspire 5520G kannettava. Viime aikoina koneeni on alkanut tökkimään ihmeellisen paljon. Esimerkiksi jos selailee nettiä ja kuuntelee vaikka Winampia niin välillä äänet alkavat rätisemään ja jopa youtubesta videota katsottaessa kone alkaa jumimaan. Viime aikoina kone on jopa itsestään sammunut parikin kertaa.. Missä ihmeessä vika? Koneessa pitäisi tehoa löytyä ja olen pyrkinyt sulkemaan turhat päällä olevat ohjelmat. Ei puoli vuotta vanhan koneen pitäisi tällä lailla tehdä, pitääkö alkaa huoltoon viemään vai mikä avuksi?? Olen f-securella ja superantispywarella käynyt koneen läpi, eikä mitään haittaohjelmia ne ainakaan ole löytäneet.
Virustorjunta.net Siellä on koulutetut fixaajat, jotka neuvovat, mitä tehdä. Rekisteröityminen ilmainen. Suosittelen sinua tekemään @79atanoksen ohjeiden mukaan. Katso tämä ketju. HJT.
Katsoppa tehtävienhallinnasta että jos siellä jokin prosessi vie paljon prossutehoa. Hyväkin kone hyytyy jos siellä on jokin tehosyöppö.