Acer Aspire M5200 'no signal'

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by BullMenu, Jul 12, 2011.

1. BullMenu

BullMenu Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on tuollainen Acer Aspire M5200 kone vuodelta 2008 ja nyt ensimmäistä kertaa koneeseen tuli kunnon vikaa, imuroin konetta sisältä niinkuin olen tehnyt jo useamman kerran. Tällä kertaa kumminkin jotain erikoista sattui, kun yritin laittaa konetta päälle niin virtaa tuli jne mutta näyttössä luki vain 'no signal'. Yritin sitten säätää vaikka mitä, mutta ei alkanut toimimaan. Ainoa mitä keksin oli että näytönohjain olisi hajonnut, siksi ostinkin uuden mutta silti sama juttu kun koneen käynnistää. Mikähän ihme koneeseeni tuli ja onko kellään muulla ollut samaa vikaa? Kiitos vastanneille!

2. valdos

valdos Member

Trophy Points:
    16
    Emolevyä veikkaisin minä, mutta tarkista vielä että kaikki johdot on kiinni(on saattanut irrota imuroitaessa)

3. BullMenu

BullMenu Member

Trophy Points:
    11
    jos vie korjaukseen niin paljonkohan hinta noin suurinpiirtein? vai uutta konetta vaan suoraan hankkimaan? oon kyllä kaikki tsekannu enkä nähny mitään poikkeavaa että olisko se sitte se emolevy. ei muita vaihtoehtoja sitte olis?

4. valdos

valdos Member

Trophy Points:
    16
    Korjauksen hinta riippuu vähän liikkeestä, mut jos en ny kauheesti valehtele nii oiskohan jotain 150 euron luokkaa(joku joka tietää voipi sitten tarkemmin hinnasta raportoida).. Uuden koneen hankintakaan ei ois täysin huono vaihtoehto, verkkokauppa.comist saa ihan peruskoneen 180 eurolla (tosin Linuxilla varustettu, mut anyway).. Ite en ainakaan näin äkkiseltäni muuta syytä keksi, jos kerran uudella näytönohjaimellakin kokeiltu on.

Share This Page