Okei... Acer Aspire One tuli perjantaina takuu huollosta, jossa vaihdettiin emolevy! mulla oli kokoajan epäily siitä, että jokin ei toimi kun laitan koneen kiinni. Kone käynnistyy... loistavaa... kaikki näyttää hyvältä.. kunnes huomaan että oikealla alhaalla vilkkuu viesti että "verkkokaapeli ei ole kytketty" no aivan varmasti on! noh, kokeilin ottaa sitä irti ja laittaa takaisin kiinni...ei mitään. Sitten kokeilin, että verkkopiuha varmasti toimii... Laitoin verkkokaapelin toiseen Acerin paskaan kiinni. Toimii täydellisesti. Kyllä tässä ongelmaisessa koneessa ainakin valo palaa koneessa siis siellä minne sen verkkokaapelin lykkää kiinni... se vaan ilmoittaa kokoajan, että verkkokaapeli ei ole kytketty. yrittää se jotain yhteyttä kyllä hakea, mutta ei onnistu. Kaikkea kokeilin, mutta mikään ei auta. Ennen huoltoon lähtöä verkkokaapelin kanssa ei ollut mitään ongelmaa, ei siis mitään! mikä avuksi?
Voi kuule! sylettää vaan niin pirusti, kun yli kaks viikkoo oli huollossa ja sitten sössivät siellä homman. Saas nähdä mitä ne siellä nyt uudella "kierroksella" hajoittavat. Toi on vielä niin hyvä tuo asiakaspalvelu, että siellä puhuu Venäläinen huonolla Suomen kielellä EN TODELLAKAAN OLE RASISTI!, mutta olettaisin että saan ohjausta selkeällä ja ymmärrettävällä Suomen kielellä ohjeita. Jouduin moneen kertaan, varmistelemaan ja kysymään että varmasti tuli mulle ohjeet oikein, että mitä mun pitää tehdä... Acerit kunniaan!!!
No muuta ei oikein ole tehtävissä. Voit tietysti yrittää vaatia uutta konetta tai korvaavaa huollon ajaksi.