Moikka, kannettavaa hankkimassa ja budjetti on tosi pieni.. about 400 e. Joten ajattelin kysyä täältä, mitä mieltä tälläisestä koneesta, olisiko tälläinen kone ok peruskäyttöön eli nettisurffailuun, tekstinkäsittelyyn yms. http://www.netanttila.com/webapp/wc...yId=31156&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay Ominaisuudet Prosessori: Intel Celeron Mobile 900 Keskusmuisti 2048 Mt Kiintolevy: 160 Gt Näyttö: 15.6" TFT WXGA CrystalBrite Resoluutio: 1366 x 768 Näytönohjain: Intel GMA 4500M, jopa 1759 Mt jaettua muistia Optinen asema: DVD-RW SuperMulti -asema Tietoliikenne: integroitu verkkokortti 10/100, WLAN b/g Kaiuttimet: 2 x stereokaiutin Muistikortinlukija: 5-in-1 Webkamera Akku: Lithium-ion, 6-kennoa Akun kesto: noin 3 tuntia I/O-portit: 2 x USB 2.0, Line In, Line Out, RJ-45, VGA-out Käyttöjärjestelmä: Windows Vista Home Basic Ohjelmistot: eMachines software, Norton Internet Security (60 pv), Microsoft Works 8.5 ja Office Home and Student 2007 (60 pv kokeiluversio) Mitat (L x S x K): 372 x 247 x 27/40 mm Paino: 2.7 kg Mallikoodi: LX.N330Y.028
Hei! Uskon että hyvin riittää tuohon mainitsemaasi käyttöön kyseinen läppäri. Koneessa on keskusmuistia kumminkin tuo 2GB ja vistaan se jo aika riittävä määrä kun kyseessä on vielä basic versio. Itse olen myös tilannut jo vastaavan kun halvalla lähti alle 400€. En raaskinut ja ei ollut tarvetta tuollaselle 499€ maksavalle acerille joka olisi huomattavasti tehokkaampi. Tämä on minun näkemys asiasta mutta kohenan kannattaa valita käytön mukaan. Esim pelit tuolla ei pyöri muut kuin vanhat.
Itse en suosittelisi yksöissuoritinkonetta.. Meneekö yli budjetin? http://www.fonepoint.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=LX.ECX0X.044
En voi enää suositella ACER merkkistä konetta varsinkaan mitään noin halpaa kun vasta ostettu Acer travelmate 7530 ei tunnu toimivan kirveelläkään ja paljon vastaavia ongelmia tuntuu oleven.
En voi enää suositella ACER merkkistä konetta varsinkaan mitään noin halpaa kun vasta ostettu Acer travelmate 7530 ei tunnu toimivan kirveelläkään ja paljon vastaavia ongelmia tuntuu oleven.
Itse en suosittelisi koneen ostamista fonepointista muuta kuin käteisellä ja suoraan tiskiltä. Googlella löytyy paljonkin kyseisen lafkan toiminnasta juttua ja itsekkin tilasin koneen netin kautta, jonka toimitusajaksi ilmoitettiin 1 päivä ja puolentoista viikon kuluttuakaan ei kuulunut mitään koneesta eikä mitään viestiä tullut viivästymisestä. No sitten kyseistä konetta löyty jo toisen myymälän hyllystä heti noudettavaksi niin peruin fonepointin tilauksen, niin eikös sieltä sit tullut heti viestiä et nyt on kone noudettavana Onneks en mennyt kusetukseen mukaan vaan hain koneen toisesta puljusta, koska en varmaan vieläkään olisi saanut kyseistä konetta fonepointin kautta... Myrmeli: Kyllä tuolla koneella hoituu vaatimasi hommat huoletta. Oletko ajatellut hankkivasi miniläppäriä ollenkaan? Mini läppärillä hoituisi myös haluamasi hommat näppärästi ja kulkee mukanakin todella kätevästi.