Acer TravelMate 5520 XP ajurit?

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Krvnrnta, Nov 12, 2008.

1. Krvnrnta

Krvnrnta Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs tässä heivasin uudesta läppäristä ensitekonani Vistan huis h*lvettiin ja pistin tilalle XP Pro:n, mutta vastaan tuli ongelma että mistä kyseiseen koneeseen ajurit. Vista asensi käsittääkseni ajurit heti kun käynnisti koneen ensikertaa. Sama ei tapahtunut kuitenkaan XP:n kanssa. Parhaillaan selailen foorumeita ja etsin netistä ajureita. Jos joku osais linkkiä antaa että mistä saisi niin kiitollinen olisin. (Olen kuitenkin varma että ne ajurit on jossain olemassa (ei kuitenkaan acerin sivustolla) koska kyseistä konetta myydään myös XP:n kanssa kaupoissa) Kiitos!

2. Krvnrnta

Krvnrnta Member

Trophy Points:
    11
    Asia selvisikin samantien, minua hämättiin aikasemmalla foorumilla :D
    Otin asian omaan käteen ja menin acerin sivuille ja löysin XP ajurit, näitä on moni kysellyt ja etsinyt, ja ymmärrän kyllä koska itsekkin meni sivun löytämiseen aikaa.

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_5520.html

siinä on lista jokaisen osan ajureista, senkun vaan yksi kerrallaan latailee vaikka toisella koneella muistitikulle ja asentelee kannettavaan.

3. andlin64

andlin64 Member

Trophy Points:
    11
    Olen miettinyt ostaan kyseisen koneen.

Mitä olet itse mieltä tästä koneesta? Mitä maksoit koneesta? Minkä takia vaihdat Vistan XP:en?

4. Krvnrnta

Krvnrnta Member

Trophy Points:
    11
    Koneessahan on loistavat 4gb ram muistia ja tuplaydin prosessori jotka riittää nykypäivän tarpeisiin, itse MUTTA on koneessa on se että näytönohjaimesta ei ole peleihin (edes vanhoihin). Ja asensin XP:n koska se vie vähemmän koneen resursseja, jolloin peleille jää enemmän. Ja se jokseenkin toimikin, sain pelit pyörimään mutta alhaisimmilla mahdollisilla asetuksilla. Loppupeleissä kone on mahtava pyörittääkseen kättöjärjestelmää kuin käyttöjärjestelmää, ja on taatusti sulava, mutta kun tarvisi pyörittää 3D grafiikkaa niin kone sanoo itsensä irti.

Loistava kone konttoriin ja elokuva/video käyttöön sekä muihin perustarpeisiin, mutta älä kuluta rahojasi tähän malliin jos pelejä mielit pelailla. Itse olen jo sopinut kaupat tästä koneesta toimistolle, ja saan lähestulkoon omani takasin, ja aijon ostaa enempi pelailua suosivan läppärin.

5. Krvnrnta

Krvnrnta Member

Trophy Points:
    11
    Ja koneesta maksoin 534€ (normaali hinta 599€ mutta tämä kyseinen oli hyllyllä mallikappaleena, ja viimeisenä, niin sain halvemmalla).

6. mrl586

mrl586 Regular member

Trophy Points:
    28

Share This Page