Activision: Pelit liian halpoja!

Discussion in 'PS3' started by armani83, Aug 10, 2009.

  1. armani83

    armani83 Regular member

    Joined:
    May 2, 2007
    Messages:
    145
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Spong kertoo pelien nousevista hinnoista. Jo jokin aika sitten Activision ilmoitti Modern Warfare 2:n olevan kalliimpi kuin monet nykyiset pelit ja nyt firman pomo lisää pökköä pesään.

    Julkaisupuolen toimitusjohtaja Michael Griffithin ollessa hieman huolissaan, mutta luottavainen esimerkiksi rullalautaohjaimen kanssa tulevan Tony Hawk Riden hinnoitteluun, tokaisi pääpomo Bobby Kotick: "... jos se olisi minusta kiinni, hintoja nostettaisiin entisestään."

    Tony Hawk Ride maksanee Suomessa 130-150 euroa.

    (Lähde: http://www.v2.fi/uutiset/pelit/8914/Activision-Pelit-ovat-liian-halpoja/” )

    Alkaa activisionin touhu lähtee kyllä käsistä. Ei ole yhtäkään peliä tullu vielä vastaan mikä olisi sen 70egen arvonen. Itse maksaisin pelistä enintään sen 40eur. Harva peli kun on edes senkään arvoinen. Jos hinnat tästä vielä nousevat niin alkaa kipuraja pikkuhiljaa tulla "pelaajilla vastaa" ellei se ole jo sitä.

    Eipä mennyt kauaakaan kun jo ilmotettiin että uusia lisä ratoja jo saatavilla peliin jota ei olla edes julkaistukkaan vielä.

    http://pelaajalehti.com/2009/08/08/...arfare-2een-jo-suunniteilla-lisaa-pelattavaa/
     
    Last edited: Aug 10, 2009
  2. Matso555

    Matso555 Member

    Joined:
    Oct 27, 2008
    Messages:
    35
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Siis tuohan on silkkaa rahastusta ja on ollut sitä jo vähän aikaa. Kaikki uudemmat pelit jotka mahdollistaa verkkopelin, niin ei mene aikaakaan kunnes tulee myyntiin mappackit, lisäosat ja sun muu ladattava materiaali.
    Minulla ei ole mitään sitä vastaan jos jotkut haluavat ostaa LittleBigPlanettiin pukuja, kakarathat siinä vaan viikkorahansa tuhlaavat.

    Mutta se on täysin pers**stä mitä Activision ja monet monet muut tekevät, eli kun peli on julkaistu niin ei mene aikaakaan kun myyntiin tulevat Mappackit, eihän siinä nyt ole mitään järkeä jos ostaa melkein 70€ pelin ja siihen hintään muka ei saa paria karttaa.
    Kaiken huippu on ainakin Activision (Call of Dutyt: Modern ja WaW) käyttämä keino, että moninpeli kartta vaihtuu väkisin aina jokaisen pelatun roundin jälkeen. Tällä pakotetaan pelaajat ostamaan nuo vit*n mappackit.

    Kyllä on nyky pelien katteet kohdallaan, ei voi kukaan firman pomo sitä kieltää. Mielenkiinnolla odotan mitä tekee Gran Turismo 5 jos siihen tulee jokin maksullinen juttu, niin kyllä sitten menee PS3 myyntiin ja nopeasti.

    Lainaten LucasArtsia:

    "Never pay more than 20 bucks for a computer game"

    ja sitä mieltä olen minäkin.
     
  3. Sotakotka

    Sotakotka Member

    Joined:
    Aug 14, 2009
    Messages:
    4
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Jepjep, kovat on hinnat. Ja jenkit valittaa niiden hinnoista vaikka ne ovat paljon pienemmät kuin täällä päin.

    En haluakkaan tietää mitä seuraava GH paketti maksaa täällä. Siis paketti jossa on kaikki soittimet ja peli.

    Mun mielestä CoD4:ssä tuota Map Pack:n ostoa ei houkutella niin paljon kuin WaWissa. Koko ajan tulee aina joku Map Pack -kenttä. Ärsyttää semmonen!
     
  4. ronsku92

    ronsku92 Member

    Joined:
    Jun 12, 2008
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Liian halpoja tuskin pelaajien mielestä kolmosen pelit ovat. Onneksi kuitenkin esim. Turusta löytyy pari pelikauppaa, joista lähes pelin kuin pelin löytää käytettynä. Käytetyissä hinta 20-35e.

    Onhan se säästö sekin uuteen nähden, kun tuotteessa ei eroa kuitenkaan ole. Muoveja ei saa repiä pelin päältä, mutta parinkympin säästöllä luovun siitäkin huvista.
     
  5. wardeth

    wardeth Member

    Joined:
    Sep 25, 2009
    Messages:
    7
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ei ne kyllä sielläkään sen halvempia ole kuin täällä. Ainoa mikä tekee ne paljon halvemmaksi on tämä nykyinen dollarin ja euron kurssi. Mutta silloinkin ne ovat vain meille eurooppalaisille halvemmat.

    Joo ja kantaa vielä itse tekstiin. Tässähän tulee jo mieleen, että Pleikkari rahastaa enemmän kuin itse Microsoft. Tällä menolla tulee kyllä rahastamaankin.
     

Share This Page