AD account?

Discussion in 'Palautetta ylläpidolle' started by dxmaze82, Apr 17, 2008.

1. dxmaze82

dxmaze82 Member

Trophy Points:
    16
    Missä mättää, kun ad tili on hyllyllä ja se vaatisi uudelleen aktivoinnin, niin vaikka kuinka koittaa saada sitä koodia niin ei tule siis minkäänlaista postia? Ottaa vaan päähän kun sitä on aina tullut käytettyä ja tulen käyttämään... muuten en. ps:

Tää homma tuli ihan pusikosta, et sun tili pitäs aktivoida, et yht'äkkiä salasana ei kelpaa, et mikähän tämä meno on?

Niin tätä provosointia varten tietysti piti luoda nää uudet tunnukset, et pääsee purkautumaan. Vittu kiinnosta mikään NEWBIE olla ku pari vuotta ehtinyt tahkoa näitä sivuja!

SIIS MIKÄ VITTU ON KUN NE TUNNUKSET ON HYLLYTETTY?!?!?!??! MITÄ MUKA OLEN SEN ETEEN TEHNYT???

VIttu Vastatkaa joku saatanan paska, ku ei tässä mitään menetettävääkään ole.... sulkekaa nää tunnukset vaan ihan sen takia kun auon päätäni täällä. Eipä paljoa nappaa!!!

Taitaa loppua tähän koko vitun ad sivuston käyttö!!! Vittu minä vihaan tätä afterdawnia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vois joku YLLÄPITÄJÄ vastata tähän mun probleemaan, et kandeeko tässä mitään aktivointeja odotella vaan kuhan vittuillessaan poistelee tunnuksia täältä. Varmaan jotain siihen suuntaan...

Last edited: Apr 19, 2008
  2. Jannejt

Jannejt Moderator Staff Member

Trophy Points:
    118
    Mikähän kyseisen tunnuksen nimi on?

3. dxmaze82

dxmaze82 Member

Trophy Points:
    16
    ???

Last edited: Apr 20, 2008
  4. Boppex

Boppex Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos sun viestit on tuota aloitus viestin luokkaa niin ei mikään ihme että on bannattu. Eihän tuollaista viitti hullukaan lukea, vaikka purkautumisena kirjoititkin.

Ei täällä AD:ssa yleensä katsella kenellä on "hienoin" status. Siihen viestien sisältöönhän täällä katsotaan. Tai näin minä ainakin teen.

5. Jake285

Jake285 Member

Trophy Points:
    16
    jepp, en ihmettele yhtään, tosi kypsää toimintaa =)

6. dxmaze82

dxmaze82 Member

Trophy Points:
    16
    Juu oli miten oli ensimmäinen kerta kun mitään kummempia olen purkautunut, mut kyl se tähän loppui. Ihan vaan periatteesta.

Share This Page