Tulipahan tälläinen idea mieleen että, kuinkas olisi jos järjestettäis aD:n piirissäkin jonkinlainen irl miitti, vaikka kahdella eri porukalla? Kahdella porukalla siksi että kun kaikki ei pääse baariin. Paikkaahan voi vielä harkita, mutta epäilen että Lontoo ei tule kovin monelle kysymykseenkään vaikka olisihan se mukava nähdä itse pääjehu(t).
Ei paskempi idea, ei paskempi idea ollenkaan. Paikka vähän tuottaa tuskaa, täytyisi kuitenkin olla tarpeeksi iso ja kuitenkin lähellä kaikkia. Täten jää kolme - neljä vaihtoehtoa: Tampere, Jyväskylä, Turku, Helsinki. Turkuun nyt ketään halua (;-D), joten Tre?
Tampere vois olla ihan hyvä samoin Jyväskylä. =) tossa lopussa kertoo kaiken voin mä tähän kauhuskennarion laittaa: Muutaman viilentävän jälkeen muutama guru kävi kinastelemaan parhaasta video codecista. Kun sopua ei sitten löytynyt alkoivat osapuolet solvaamaan toistensa tietokoneita. Lopulta tilanne kärjistyi siihen että nujakan toinen osapuoli löi toista teostovapaalla DVD-R levyllä.
Juma Turkuhan on nyt sivistyksen kehto, mehän ollaan täällä ihan lähellä Eurooppaakin. Ei samovaarit höyryä niin kuin esim. noilla tuolla idässä olevilla esim. Helsinkiläisillä. Täällähän ne suurimmat keksinnötkin on tehty.. Tänne vaan kaikki.
[Off-topic] Vielä muutama maakiila, ja manner-Suomi saa irroitettua Turun mantereesta ja siirrettyä sen saareksi. Ahvenanmaa ikävä kyllä ottaa hieman vastaan, mutta noh... :-D [Off-topic]
En, en ole Tampereelta. Mutta jotenkin en pidä Turusta, ja se on sitten henk.koht. mielipide. En oikeastaan tiedä edes miksi en, onhan siellä kouluja ja yrityksiä vaikka muille jakaa... Mutta silti... Ja niin juu, Raumalla asun tällä hetkellä.
Minulle sopii melkein mikä vaan, kunhan ei mennä Kuopion yläpuolelle ja pysytään Suomen rajojen sisäpuolella, onkos ajankohdasta toiveita?
Kerätään vaikka 1kk tota listaa http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/40157 ja sitten katotaan kuinka monta olis lähdössä.uskon että halukkaita löytyy=) niin siittä paikasta...Mielestäni Tampere on aika hyvä ja keskeinen paikka.