Kirjoitin äsken viestin (15:39) ketjuun jossa oli jo kaksi viestiä. Kun lähetin viestin, se tuli ketjussa toiseksi ja kulmassa näkyi aika 10:39 ja samalla se toinen viesti joka oli kirjoitettu ennen minun viestiä, olikin viimeisenä. Asetuksien mukaan aikavyöhyke on kunnossa.
Ja mulle on käynyt varmaan jo kolme kertaa näin. Mikä on syynä? EDIT: Taas näin. Viesti lähetetty oikeasti klo 20:46.
Itse kummastelin myös kun viestit olivat eräässä topicissa hieman kummalisessa järjestyksessä. Aikavyöhykkeesi olen luonnollisesti valinnut Europe/ Helsinki.
Nää kellonajat tuntuu heittelevän, välillä on ihan oikein sit taas vähän ajan päästä menee miten sattuu.
Yksi web-servereistämme oli restartannut viime yönä ja jostain syystä vaihtanut kellonsa UTC-5 -aikaan, kun muut palvelimet ovat UTC-ajassa. Eli tästä sekoilu -- käyttäjät jotka sattuivat kirjoittamaan viestit tuon seonneen serverin kautta, saivat viestinsä 5h "aiemmin" kuin muut forumeille. Ongelma on korjattu tänään, puolenpäivän aikoihin. Sekoilun aikana kirjoitettujen viestien päiväyksiä emme voi jälkikäteen korjata, mutta nyt kaikki uudet viestit menevät taas oikein tietokantaan.