En tiedä onko jo tällaista mutta jos ei niin onko mahdollista että joku suunnittelisin aD winamp skinin...?
on, teemu teki sellaisen (aD:n graaffiikko) skinit eivät jostain syystä ole ad:n palvelimilla mutta yhden adminin, waiskin palvelimelta löytyy: http://www.waiski.net/adwas/
voisko tälle teemulle kertoo terveisiä että ois kiva saaha tosta modern skinistä aD versio...ku tuo näytti olevan classicin
moikku, käytäs edittiä ilman että kirjottelet monta viestiä peräkkäin jaja, skinit taitaa olla useamman vuoden takaa, liekkö teemu tekee skinit.. no katsotaan jos joku admin näkee tän ketjun ja mainitsee teemulle asiasta ;-) EDIT: pkaksp kuulemma laittoi PM teemulle katsellaan..
saako nyt vielä kuitenkin erillisellä viestillä kysyä että mitä haittaa siitä on että kirjottaa asiat eri viesteihin?
minusta on huomattavasti mukavempaa ainakin lukea kaikki yhdessä viestissä, ja säännötkin sanoo et sitä pitäis käyttää: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
No se on vähän sääntöjen vastaista.. sillä se on viestilaskurin kasvattamista Eli edit:iä kannattaa käyttää. EDIT:Jannejt ehti eka
Sori kundit, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että mulla ei ihan lähiaikoina ole aikaa värkätä uusia skinejä. Ja varsinkin, kun en oo noiden modern skinien tekoon perehtynyt ollenkaan niin jo pelkästään skinien teon opetteluun menis aivan liikaa aikaa. Jos jollakulla käyttäjällä on ylimääräistä aikaa ja intoa tehdä noista wanhoista aD:n skineistä modern versiot, niin mulla ei ole mitään sitä vastaan =) Mulla _pitäis_ olla jossain backupeissa vieläpä alkuperäiset skinien photoshop-filet, jotka luovutan kyllä sille joka ilmoittautuu halukkaaksi tekemään noita skinejä. PM:ää mulle vaan =)
Hemmetti kun tekis mieli ruveta tekemään sitä skinua mutta kun en koskaan tehnyt skinejä tai muuta vastaavaa niin siitä ei kuitenkaan tulis mitään.
Sori, mut vähän *of the topic, pitääkö ne skinit avata winampilla kun hakee niitä? Ei voi tallentaa ainakaan suoraan kovolle...
@Exonol Klikkaa sitä tiedostoa esim.blackdawn10.wsz oikealla hiiren napuskalla ja valitse "tallenna kohde nimellä" ja sitten tallenna se Winamp->Skins kansioon