Adobe Acrobat XI standart ohjelma antaa virhekoodin 16. Virheikkuna avautuu kun esim. yritän tulostaa tai muokata tiedoston sisältöä. Olen poistanut ja asentanut ohjelman kolme kertaa, mutta ongelma ei poistu ja asentanut uusimmat päivitykset.
Oletko jo tätä ohjetta katsonut? https://helpx.adobe.com/x-productkb/policy-pricing/configuration-error-cs5.html#Windows Vista/7 Siinä puhutaan ohjelman poistosta/uudelleen asentamisesta mutta virhekoodi on sama. Lähinnä kait kyse käyttäjäoikeuksista
Kokeilin jo aikaisemmin ja nyt uudelleen noiden ohjeiden mukaan, mutta valikot eivät ole aivan samanlaiset joten en ole varma teinkö oikein kun en saanut toimimaan.
Mikä windows sula on? Vaikka oletkin poistanut jo ohjelmaa, niin kokeile erillisellä ohjelmala ellet sitäkin ole jo kokeillut. http://labs.adobe.com/downloads/acrobatcleaner.html
Windows 7 on käytössä. Poistin Acrobatin tuolla linkissä olevalla ohjelmalla ja asensin sen jälkeen uudelleen, mutta valitettavasti sama ongelma jatkuu.
No eipä tule oikein mitään mieleen. Kaikissa ohjeisakin puhutaan vain järjestelmänvalvojna sen aukaismisesta. Yksi keino on tietysti pistaa se vielä kertaalleen, muta tällä kertaa tehdä se kolmannen osapuolen ohjelmalla mikä poistaa kaikki mahdolliset jämät mitkä voi jäädä kun ohjelmia poistetaan. Esim revouninstaller. http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html Mulla ei sen käyttöön kyllä mitään ohjetta ole mutta ojhelma opastaa kyllä käyttöä. sitten tietsti ihan Adoben tuesta kysyä jos ei muu auta.
Tuota revouninstaller- ohjelmaa olen jo kokeillut aikaisemmin. On helppokäyttöinen. Kiitos neuvoista! Laitoin Adoben sivujen kautta aukeavalle foorumille kyselyn. On tosin englanninkielinen ja sen kielen taito huono, mutta katsotaan mitä tulee.