Moi! Osaisiko joku kertoa mikä on vikana kun exporttauksessa yleensä 1 tai 2 framea ennen loppua tulee virheilmoitus: "An error occured Error writing file (disk full?)" Kovalevyn tila ei ole loppu. Mielenkiintoiseksi tämän ongelman tekee se, että sain tehtyä tänään useamman videon valmiiksi ennen kuin ko. virheilmoitus tuli ja myös videoita sen jälkeen! Eli tein kaksi videota onnistuneesti, sitten tulivat nämä kaksi, jotka antavat ko. virheilmoituksen ja niiden jälkeen tein vielä yhden videon menestyksellisesti. Mä olen yrittänyt vaikka mitä kyseisten kahden "harmaita hiuksia aiheuttavan videon" kanssa: olen poistanut pätkiä, transitioita, muuttanut nimeä, käynnistänyt koneen uudelleen ja kaikkea mahdollista mitä nyt mieleen on tullut - ja aina vain saan saman virheilmoituksen. Ei auttanut, vaikka lyhensin videot muutaman sekunnin mittaisiksi. Olen erittäin kiitollinen kaikista vinkeistä. Mulla on käytössä Adobe Premiere 6.0 (ja ihan laillinen versio eikä mikään Mustamäen torilta ostettu...) t: seija
En tiedä onko tästä mitään apua, mutta olisiko tuo audio puoli ongelmana...???(tämä kyllä on kytköksissä: Matrox RT2000 capture card ) Error When Exporting Video with No Audio When you export AVI files with no audio (for example, the video doesn't contain audio, audio tracks are disabled, or Export Audio isn't selected), Premiere returns one of the following errors: -- "An error occurred, error writing file...(disk full?)" -- "There are no clips to build" To prevent these errors, select Export Audio when you export video, even if the video doesn't contain audio. (If you don't want to include audio with video, delete the audio before you export video: Select the clip in the Timeline, choose Clip > Unlink Audio and Video, and then delete the audio file.) tämä siis näin äkkiseltään googlella....
Olen käynyt keskustelua tästä ongelma useilla areenoilla ja kokeillut lukuisia hyviä ehdotuksia ja nyt viimeinen löytyi se oikea (mun tapaukseen)!!!! Kiitos siis kaikille! Yksinkertaisesti ongelma ratkesi loppujen lopuksi sillä, että avasin uuden projektin ja importtasin ongelma-projektin uuteen projektiin. Tallensin ja renderoin sen. Lopuksi exporttasin projektin samoilla valinnoilla ja JEE EI ONGELMIA!!!! Mainittakoon tässä yhteydessä, että ongelma-projektin tallentaminen suoraan uudella nimellä ei ratkaissut ongelmaa vaan se piti todella importata uuteen projektiin.