Adobe reader lakkasi aukeamasta. ehkä muutakin häikkää

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by ilkkas, Dec 11, 2007.

1. ilkkas

ilkkas Member

Trophy Points:
    11
    moro vaan kaikille viisammille.

Eli, ongelma on seuraava:

Mulla on kaksi vuotta vanha acerin kannettava ja ainakin vuoden on ollut ongelma, että kone käynnistyksen yhteydessä sammuu työpöydän auetessa ja teki sitä taannoin pari kertaa peräkkäin, mutta käynnistyi kuitenkin viimein (tämän takia laitoin koneen yleensä valmiustilaan, josta toimii normaalisti). pari päivää sitten pakollisen sammutuksen jälkeen teki tuota samaa niin kauan, että jouduin käynnistämään koneen vikasietotilassa ja poistelin turhia ohjelmia ja tiedostoja, koska ajattelin, että kaatuilu johtui siitä, että suoritin (amd sempron 3000+) ei jaksa avattaessa pyörittää avattavia ohjelmia ja siitä syystä sammumiset johtuvat.

nämä poistotoimenpiteet ja mesen kytkeminen automaattisesta kirjautumisesta ovat näyttäneet auttavan, mutta nyt adobe reader 8 ei enää aukea, ilmoittaa puuttuvasta acrord32.exe pikakuvakkeesta. olen poistanut readerin ja ladannut uudestaan, myös vanhempia versioita. näistä huolimatta sama ongelma readerin kanssa jatkuu.

lisäksi, samana iltana pari päivää sitten myös nettiyhteys katkeili itsekseen ja palasi myös itsekseen, mikäli tällä on asiaan merkitystä.

olen hetki sitten ajanut seuraavat ohjelmat: f-securen online scannerin, vundofixin, virtumundobegonen ja taannoisen nettiyhteysongelman takia winsockfixin. kolme ensimmäistä eivät löytäneet ongelmia ja jälkimmäisen avusta en vielä tiedä, koska netti on mielestäni tuon taannoisen katkeilun jälkeen toiminut normaalisti. myös kaikki muut kokeilemani ohjelmat, adobea lukuun ottamatta toimivat normaalisti. tuohon adobeen ei vain tunnu löytyvän ratkaisua omin avuin, joten mikä neuvoksi?

kiitos neuvoista.

2. kelari

kelari Regular member

Trophy Points:
    26

Share This Page