toivottavasti joku ymmärtää nyt mitä meinaan kun meidän verkko palvelun tarjoaja ilmoitti että yksi paikkaiseen (10/100m)adsl boksiin saa ``haaroittimen`` eli niinkuin scart jakaja tyylisen jutun. jossa olisi 4 paikkaa (kaksikin riittää) ja jakaisin sen niin että vetäisin kaapelin toiseen koneeseen siitä. mistä mahtaisi tälläisiä saada?se nainen joka minulle puhui sanoi että atk liikkeista. mahtaisiko esimerkiksi verkkokauppa.com:illa olla näytä ns haaroittimija
Lähestulkoon kaikissa ulkoisissa modeemeissa on paikkoja 2-4 joilla voit toteuttaa tuon jakamisen.Mikä modeemi käytössä ?
No siis reitittimiä saa melkeimpä jopa gigantista mutta sellasta paskatavaraa ei kannata ostaa tietenkään Joka PC-Kaupasta pitäisi löytyä reitittimiä oman maun mukaan Itselläni on nyt langaton reititin ku ai jaksanu enää niitä piuhoja jotka meni pitkin kämppää kahteen koneeseen.
voisko joku heittää linkin johonkin mistä saa tilattua sellaisen reitittimen.koska en itse löydä. ylläri
Mars osoitteeseen verkkokauppa.com ---> verkkotuotteet ---> reitittimet ja sitten kun oot sieltä sopivan löytynyt niin ostat mistä halvimmalla saat käyttäen http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/
zykelin 600 series tais olla mut yks paikka vaan sen kattosin. ja sori vaan mut en löytäny ku pelkkiä adsl modeemeja verkkokauppa.com:ista. joko oon sokee tai en osaa.