Joo elikkäs ettin ADSL modeemia sais olla 2-4 ethernettiä,Ehkä palomuuriki mieluusti ja joku hintaluokkaa 50-60€.
moro. aikani tapeltua telwell modeemin kans.sonera toi minulle zyxel 660H-61 series.adsl 2+4 port gateway boxin.on toiminut ihan moitteettomasti.hintaa en tarkasti tiedä.mut oli jotain 60 euron kieppeillä.vaikka ei kait se ihan hipoimmasta päästä ole mut kuitenkin.
Telewellin uusimmat 4 porttiset on kyllä ihan hyviä ja oikella firmiksellä toimii mainiosti. Mutta kyllä minäkin joudun mainostamaan zyxelin 660h-61 modeemia. Itelläni ei sen kanssa ole ollu ongelmia ollenkaan.
Telewell TW-EA500, ei ongelmia purkin kanssa. On ollut parhaimmillaan 17 vuorokautta uptime ja letku kuumana koko tuon ajan. Helppo konffata eikä enää pahan hintainenkaan...
Itellä TW-EA400 hyvin toiminu uusimmalla firmiksellä ja helppo konffata. Tuotanto lopetettu, mutta minulla ei pahaa sanottavaa Telewelin motukoista.
kaippa noi kaikki vähänkin kalliimmat toimii.kun eurolla ei saa kun euron tavaraa.mulla oli tossa välissä zyxellin 600:sta.2 kpl.(toinen ihan uus)ei toiminut nekään.sit tosiaan soneran ukolta palo hermot ja toi sen 660:sen.no siinä meni tosin kuukausi,että sain liittymän kuntoon.kun eivät uskoneet.että 3 eri boxissa voi olla vikaa.mittailivat nopeuksia päivästä toiseen ja ravasivat kotona.eikä edes laskussa hyvittänyt.vaikka reklamaation jätin sinne.hö