ADSL-ongelmia!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Cbool, Sep 5, 2006.

1. Cbool

Cbool Member

Trophy Points:
    16
    joo tuota olisi sellanen ongelma ton netin kans ku tässä pari kolme viikkoa sitten nostin kaistan nopeutta netistäni,heti kun nostin nopeutta ni alko netti pätkiin.välillä toimii pari tuntia ja sitten taas lakkaa.ku katon tuola verkkoyhteyksistä lähiverkkoyhteyden tilaa ni sielä näyttää olevan kaikki kohillaan.mutta ku valitten tuki välilehden ja otan sieltä että tiedot ni sielä lukkee parissa paikassa että "lupa myönnetty" ja "lupa vanhenee", ja se vanhenee jo seuraavana päivänä.oon kokeillu jo kaikkea mahollista mutta se ei toimi kunnolla.ja kun käyttää modeemia kiinni ni se alkaa yhdistään ja se pukkaa ip:ksi melkein joka kerta 169 alkusen ip:n jolla se ei toimi sillä.auttaisiko se että laittaisin itse verkkoyhteys asetukset (ip:t,aliverkonpeite,oletusyhdyskäytävä jne.)kohilleen?vai jotaki muita asetuksia?kaverilla oli sama ongelma kun hänkin nosti kaistan nopeutta mutta sillä meni se ongelma jo parisa päivässä ohi,mutta mulla on jatkunu jo viikkoja :D.

Last edited: Sep 5, 2006
  2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Jos vika ilmeni heti nopeuden noston jälkeen, niin vika on joko modeemissasi, tai vanhoissa linjoissa.

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    ADSL purkin firmwaren päivitystä voi kokeilla aluksi, jos siihen moinen on saatavilla.

Share This Page