Mu ihmetyttää enne kun etin sellasta sivuu jossa vois kysyy neuvoja tietsikoista niin ei löytynyt mistään. Sitten löysin tän sivun niin tuntuu että aina kun tarttee apuu niin täältä löytyy ja googlessa linkki on joka välissä. Mainio sivu kiitti kaikille jotka on auttanut mua koska oon aika aloittelia oon näitten koneiden kanssa.
Eikö ole ihme paikka tää AD. Googlella on sivuille joku rating systeemi eli parhaat sivut tulee yleensä ensin. Jokainen meistä on joskus ollut newbie
Google on ystävämme ;-) Mutta näin se on, aD:n keskustelualueille on tässä 4v aikana, jonka forumit ovat olleet pystyssä, kertynyt suhteellisen mukava määrä tietoa ja viisautta, joten hakukoneista todellakin, varsinkin jos rajaa haun suomenkielisiin sivuihin, tulee aikasta usein sivustomme ensimmäisen kolmen linkin seassa. Mutta hyvä näin, tänne on onnistunut kertymään sen verran loistava porukka vakikäyttäjiä, jotka osaavat vastata kysymyksiin asiallisesti ja fiksusti, että ei tuo mikään ihmekään ole. Joskus olen tosin törmännyt ongelmaan, että olen yrittänyt etsiä Googlella vastausta johonkin todella kinkkiseen ongelmaan vastatakseni jollekulle käyttäjälle (muistaakseni joskus ammoin siihen, miten SVCD:n tekstitykset saisi siirrettyä DVD:lle) ja kaikki linkit mitä vastaan tulivat olivat aD:n linkkejä