Afterdawnin

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by i420, Apr 13, 2011.

1. i420

i420 Guest

Uskoisin etten vain tiedä että mikä tämä on mutta varmistan nyt vain. Eli yhtenä päivänä olin täällä ja yritin pistää kysymystä yhdestä prosessista että mikä se on. Noh sitten kun painan lähetä kysymys (sain kyllä lähetettyä loppujen lopuksi) niin koko sivu "sekoaa" alkaa latailemaan yms. ja sitten aukeaa tyhjä sivu jossa lukee "dupe". Eikös se tarkoita jotakin huijausta tai "jujutusta" ? Satuin ottamaan tästä snipping toolssilla ruutu kaappauksen ja pistin sen nyt aijaa.comiin että voitte itse katsoa. Eli siis ei tämä minua sen enempää kiinnosta , muuten vain kysyisin että mitäs tämä oikein tarkoitti :D

(jos kuva ei näy kun oli eka kerta kun kuvan liitän niin klikatkaa oikealla näppäimellä ja kopioikaa kuvan URL osoiteriville)

2. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    Tuo tarkoittaa, hienosta ja selkeästä virheilmoituksestakin päätellen, sitä, että kysymys on lisätty palveluun jo kerran ja toisella kerralla täsmälleen saman asian kysyminen aiheuttaa viestin "dupe", eli kysymys on kysytty jo aiemmin. Ehkä pientä käyttäjäystävällisyyttä tuohon voisi lisätä, myönnän =)

Mutta mitä ihmettä tarkoitit "sekoamisella", "latailuilla", jne.. Kuvaisitko pikkuisen tarkemmin, että mitä tapahtui, mitä teit, jne niin osaamme debugata ongelmaa..?

3. i420

i420 Guest

Joo varmaan olen vahingossa kaksi kertaa klikannut , olen pahoillani tästä :D. Mutta niin siitä "sekoamisesta" niin siis näytössä välähteli mustaa välillä jotain tekstiä yms. Mutta siis ei tämä nyt mikään paha juttu ole omasta huolimattomuudestani johtui.. Vielä kerran pahoitteluni :D

Share This Page