Afterin ulkoasu muuttunut työkoneellani

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by kerbo, May 3, 2007.

1. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Elikkä sivusto näyttää ihan p*askalta ja helvetin vaikea lukea mitään keskusteluja ja uutisia. Mikähän tähän työkoneeseeni on tullut? Muut sivut näkyvät kuitenkin kunnolla. Onkohan koneeseen asennettu jotain joka blokkaisi jotain?

Joku tommonen citrix program neighborhood agent tonne ilmesty alkuviikosta mutta eise silloin mitään blokannu. Tänään vasta tuli ongelma vastaan.

Tossa kuvaa...

IE:llä toimii normaalisti, mutta en tykkää sitä käyttää...

Last edited: May 3, 2007
  2. dxmaze

dxmaze Guest

Olisko mahdollista varmaan käytät firefoxia ja sulla on siinä adblock päällä ja olet laittanyt torjumaan melkein kaiken nettisivuilta esim juuri afterdawnin ja muiden sivustojen taustakuvan + muut vastaavan? Tai siis se adblock pitää sitä mainoksena. Mulla oli vastaa ongelmia afterdawnin sivustoilla... jaa itse en tarkkaan voi tuohon vastata.

3. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Tulikettua käytän juu, mutta adblockia ei ole asennettu! Asetukset olen käynyt kaikki läpi, mutta en ole löytänyt mitään millä olisin saanut sivut näkymään normaalisti.

4. teemu

teemu Member

Trophy Points:
    16
    Ongelma johtuu siitä että syystä tai toisesta AfterDawnin tyylitiedosto ei ole latautunut. Yleisin syy tähän on mainittu adblock.

Kokeile sivun päivittämistä (Ctrl+F5). Jos ongelma ei korjaannu sillä, kokeile ladata pelkkä tyylitiedosto. Tällöin tyylitiedosto latautuu selaimen välimuistiin ja latautuu jatkossa sieltä.

5. kerbo

kerbo Regular member

Trophy Points:
    48
    Nyt sivusto näkyy taas normaalina. Ongelma korjaantui itsestään ;) !!

Ilmeisesti tyylitiedosto ei ole vain latautunut...

Share This Page