Eli kuinkas moni omistaa kyseisen pelisarjan kolmanne osan? aivan loistavalla grafiikoilla. (vertaa edelliset ja jopa muut uudet pelit) Itse saan pelin siinä ensiviikolla ja koneen (sigun koneen) niin pääsen pelaamaan nettiin(!) Kyllä edelliset osat olivat sen verran loistavia, että pitää tämäkin hommata.
Aika keskinkertainen tuotos, samaa vanhaa, ei mitään uutta grafiikoiden lisäksi. Grafiikoissakin aivan loistavaa on vain vesi, ei ne mitkään kovin kummoset ole. Tosin Real-time nakujen kärkipäästä.
Jaksoin pelata tota peliä noin 5 min, sit loppu kiinnostus. En kyllä oo koskaan jaksanu noita strategia pelejä. Grafiikat oli ihan perus settii. Varmaan toi on hyvä jos tollasesta tykkää.
Sama täällä, kyllä uusista naksutteluista Civ4 vie voiton heittäen. Edelliset AoE -pelit rokkas aikoinaan, mutta tämä uusi ei kyllä napannut.
oon myös ostamassa pelii mut kysyisin että pitääkö mun omistaa aikaisempi osa vai voinko ostaa vaan ton uusimman pelin?
Ei tarvitse omistaa edellistä osaa. Osta pois, ihan kelpo peli se on, vaikka vähän pettymys olikin...
Kyllä ainaki itte tykkään pelata sitä... Ei vaan oikeen vanhempi radeoni jaksa pyörittää sitä täysillä (9600XT).
Itse hankin. Mutta en demosta oikeen tajunnut mitään, kun tässä ei ollut tutorialia. Mutta aikaisemmat osat olivat tuttuja joten tämäkin ostetaan.