Tässä vähän koneeni speksejä..vanha romu, mutta toimii: Suoritin: Intel Pentium IIIE 900mhz EmolevyFI CS35-SC (2 PCI,1 AGP,1 AMR,2 DIMM,Audio,Video) Keskusmuisti: 256 MB Sdram Näytönohjain: Integroitu emolevylle Ja tuossa se ongelma piilee!!!--^ Näytönohjain on integroitu ja se toimii, joskin sillä kapasiteetilla mikä yleensä integroidulla on. Minulla on AGP-näytönohjain hallussani ja olen sitä koneeseeni kokeillut, mutta se ei vain toimi,signaalia ei tule alkuunkaan. Biosin olen olevinani läpi käynyt, en kovin tarkkaan kylläkään, sitä epäilen itse, että joku asetus olisi vinksallaan. Löytäisikö joku apua ongelmaani? Ps. Olen myös puhdistanut väylän, kortin ja liittimet useaan kertaan, eikä signaalia silti tule.
Mikähän mahtaa olla tämä kortti mitä kokeilet? Ja kävithän biosissa katsoessasi tarkistamassa että Agp-korttia kokeillessa on tuo integroitu disabloituna? Onko kortissa mahdollisesti lisävirtaliitintä, jos on niin onko se paikoillaan?
Jossain emolevyissä on myös jumpperi, josta tuo integroitu kortti otetaan pois käytöstä, tuossa emolevyssä tosin ei. Eli Init Display First kohta on ainut jonka löysin tuosta manuaalista, mutta sillä ei pitäisi olla väliä.