Eikö niin että HP koneet ovat p*skoja? Itte en viel tajunnu, ennen kuin ostin itselleni yhen HP:n pöytäkoneen. Seuraavan koneeni kyllä kasautan itse jossain kaupassa vaikka
Hp:n pöytäkonepaketit ovat varsin laadukkaita, siitä, onko ne paskoja, voidaan keskustella kun kerrot minkälaisen ostit Sillä raha ratkaisee. Ja ihan kaikissa pakettikoneissa on se kuuluisa ongelma: joko niissä on huono näytönohjain tai se on itegroitu, eli huono, tai sitten liian vähän muistia, tai kovalevytilaa, mutta aina niissä tuppaa muistin kellotustaajuudet olla niin alhaset että naapurin mummon kissallakin meneee kovempaa Rahalla kumminkin saa ihan kunnon tehomyllyn, satuit vain ostamaan paskan, vai? Eikä huolta että olisin HP:n myyjä tai vastaavaa. Ei mulla ole edes HP:n konetta, vaan ehta itse kasaama kone, verkkokaupasta ja famikosta tilattuna ps. tulipas käytettyä hymiöitä
Juu tää on muuten hyvä kone mutta tätä keskusmuistia on vaan 1gt (1024mt). Sitä lisämuistia vissiin pitäis hommata lisää, mutta tulee kalliiks . Ja tässä on Vista ja se näyttäis aina olevan siitä kiinni että keskusmuisti loppuu kesken -.-
Pakettikoneet ovat, kuten aiemminkin todettiin, aina yleensä jonkinlaisia kompromisseja. Sen verran pakko antaa HP:lle plussaa, että HP:n kalliimman hintaluokan läppärit ovat ainakin oman kokemuksen perusteella erittäin, erittäin laadukkaita pelejä.
Tämä kone maksoi jtn. 1200€ Eli vois sanoa että oli sikasäkissä ostos... Pistänpä nyt vähän tietoa: - Windows Vista Home Premium - AMD Athlon 64 X2 -prosessori 3800+ - 320GT SATA kiintolevyasema - 1GT (2x512mt) keskusmuistia (Ehkä suurin vika) - Ati Radeon x1650SE,Avivo, 512mt - Polttava DVD
Empä nyt kalliiksi haukkuisi, kun Jimms PC Storesta saa satasella nelinkertaisen määrän Riippuu tietty emosta, että kuinka nopeeta muistia ja kuinka paljon sinne voi tunkea, mutta yleensä ei maksa kuin tuon saturaisen tuo neljä gigaa Ja vaihtohan on helppoa; Koppa auki, nepsut auki, wanhat muistikammat pois, uudet tilalle, nepsut kiinni ja koppa kiinni. Ei kovin vaikeata...
Miten saatoitkaan maksaa koneesta noin paljon?? Ei taida vista kauheen hyvin pyöriä kun se vaatii jo minimissään se gigan rammia.
Vistan minimivaatimus on 512Mt ja suositus on 1Gt. http://www.microsoft.com/windows/products/windowsvista/editions/systemrequirements.mspx Koskahan tämä kone on ostettu ja kuka sen on maksanut, kun hinta oli jtn? Pikaisella vilkaisulla kaikissa ~1000 euron HP:n koneissa näytti olevan vähintään 2Gt RAM:ia, joten vähän kuulostaa suoraan sanottuna bullshitilta koko juttusi.
paketti konehan on että esim _HP_ ostaa alihankkijoilta osat ja kokoaa siitä valmiin koneen jota sitten myy HP tarralla varustettuna mutta ite osista rakennettu "saman" laitteen osat saa halvemmalla tai huomattavasti eri vaihtoehdoilla kun valmiit PC on
Aiemmin ollut tyytyväinen, mutta alkanut tuntumaan että laadunvalvonta laskenut huomattavasti. Tänä vuonna töihin hankituista läppäreistä on mennyt melkein heti huoltoon suurin osa mm. muistien,kovalevyjen ja integroitujen näytönohjain piirien viallisuuden vuoksi. No HP:lla onneksi on yrityksille hyvä takuu ja huoltomiehen saa suht nopeaa paikan päälle korjaamaan.
Eipä mulla mitään pahaa sanottavaa HP:sta ole. Mulla on ollu HP:n kannettavia ja kaikki toiminut hyvin nyt HP:n pöytäkone menossa ja hyvin tuntuu toimivan ja näytön ohjain kelpaa niille peleille jota pelaan. Gta san andreas joskus mut toimii very high graffoil ilman nykimistä. CS:ssääkin joskus ja se toimii hyvin kans. Et mulle tää on ihan toimiva kokoonpano, makso sen 1000€ allekirjotuksen kone. Enkä ole minäkään HP:lla töissä että näin, sanotaan nyt haittapuoleksi vaikka se että koneessa on HP:n modifoima vista. Sekin on ratkaistavissa ostamalla uuden vistan. Mut hyvinhän tääkin on hommansa hoitanut.
Minulla on HP:n tietokone, tulostin sekä kamera ja kaikkiin olen enemmän kuin tyytyväinen. HP:n tietokoneissa ei ole mitään vikaa. Miksi himopelaajan edes pitäisi miettiä pakettikoneen hankintaa? Eikös pakettikoneet ole niille non pelaajille hiukan enemmän suunniteltu?
jep niitä myydään toimisto käyttöön ja ihmisille jotka vain netti surffaa ja maksaa laskunsa netissä ja kun vaimo ei anna niin pelaa shakkia
Pystyy sitä HP:n konettakin buustaamaan lisä hankinnoilla.Ei ole kyllä ollut koneessa valittamista,mutta tämä onkin juuri sitä mitä tarvitsen. Koneeni on HP:n paketti kone elisalta(n.1vuoden ikäinen),piristetty uudella prossulla,lisä rammilla,kiintolevyllä,grafiikka-ja äänikortilla. Alkuperäinen kokoonpano oli mediacenter-koneelle puhditon,oli hidastumista ja pätkimistä,mutta näillä vuoden ajalla hankituilla "päivityksillä" elämä hymyilee. Kyllä muuten näitä itte koottuja koneitakin pitää buustailla sillointällöin,muuten aika ajaa niistäkin ohi.
Nimenomaan. Itse koottuja koneita onkin juuri helpompi päivitellä, kun ei tarvitte pelätä, että takuu menee avatessa konetta kun joku sinetti rikkoontuu. Halvempiakin ne ovat ja saa enemmän tarkoitusta vastaavan koneen.
Enpä nyt tiedä onko ne hp:n koneet, niin huonoja kone voi rullata smoothimmin jos oli 2x1024, muuten vistassa ei pahemmin ole vikoja itsellä basic vista käytössä. Itsellä kylläkin käytössä ihan itse kasattu kone
Tuon Vistan käyttö on muuten semmoinen että jos XP-pyörii sutjakkaasti ilman ongelmia koneella,niin Vista ei pyörikkään pakosti. Valmiitten kone pakettien hyvyys,tavalliselle käyttäjälle paras/helpoin reitti tietokoneitten maailmaan.Oma kohtaisesti,tykkäsin HP:n ulkonäöstä(media center t3619.sc)ja päätin tehostaa tämän paketti koneen. Paljon konetta käyttävänä kuitenkin sanon että valmis paketeissa ei aina ole otettu huomioon esim.Vistan vaatimuksia edes tavallisessa käytössä,saati sitten pelaamisessa.Mutta HP:n syy,epäilempä,mars kauppaan ja ostamaan piristystä pellin alle. Kaupassa käynti muuten estää seuraavan ketjunkin:ATI/Nvidia...on paska.