Onko muilla kuin mulla x:n käyttöliittymä päivityksen jälkeen pirun hidas? Tai oikeastaan hitaus on vain video- ja gamemarketissa. Latauksiin pääseminen saattaa kestää jopa minuutteja. Ei paljon kiinnosta hakea demoja ja muuta sälää...
Ei minulla ainakaan hitaammaksi ole päivityksen jälkeen muuttunut, käynnistyksessä enemmänkin joskus jää tökkimään. Ettei vain netistä johtuisi jos livessä vain jumittaa? =) E: Testasinkin tässä äsken että miten hitaasti se sitten toimiikaan ja en muuta havainnut kun vähä nykii valikoista siirtymisissä marketissa mutta ei niissäkään enemmälti
no mitäs se vertailu kertoi? mulla kaks meganen ja tiedostot tulee kyllä todella mallikkaasti mut tosiaan noi marketplacen valikot tökkii ihan satasella...
No tuota, vaikken ole nettejä vertaillutkaan sen verran sanoa, että kyllä toi 2 megasella pelittää vallan mainiosti ainakin itselläni..
oho, no osaako joku jeesata missä sitten vika kun selaan video- tai gamemarkettia niin uusinpiin latauksiin pääsy kestää minuutteja. tosi turhauttavaa...
No juu eipä mennyt testi läpi. Muutin modeemin asteuksia nyt homma pelittää. Tosin ensimmäisellä kerralla markettiin meno kestää vieläkin yli minuutin, mutta sen jälkeen kaikki latautuu jouhevasti. Kumma vaan että päivityksen jälkeen piti asetuksia muuttaa. Kiitokset Z3r0c0r3
20 megainen on himpun verran nopeampi (no shit). Eniten 1 megaisen käytössä tulee luonnollisesti ongelmia jos joku muu käyttää nettiä yhtäaikaa.