gj sain tänään psp:ni takuusta ja sain siinä pakkauksessa ylimääräisen laturin lol lol sen firmware oli 2.71 no minä sitten easy downgradella koitin alentaa niin ei jumalauta taas se teki sen eli vittu brickkas arvatkaa kuinka paljon vituttaa. vittu heti kun tulee takuusta niin vittu se menee takuuseen lol
Lol sanon jos et yhtä 2.71 saa downgradettua. Kannattasko ne ohjeet lukaista tarkasti läpi, niin olisi hyvin pieni mahdollisuus brickata.
Onkohan tuo kielenkäyttö nyt niin sopivaa tänne vaikka varmasti hatuttaa ? Joko huonoa tuuria tai et tehnyt oikein.
mä en tiä mitään koko vehkeestä mutta eikö se muka toimi sillä versiolla mikä siinä oli mukana vai minkä helvetin takia sä räpläät sitä? ja jos se kerta hajos kun ite yritit säätää sitä, niin ei varmasti mene takuuseen tai sitten saat kusettaa niitä.
no minä olen jo ton kertaalleen jo downgradennut mutta tällä kertaa joku meni pieleen ja sitä paitsi kusetin niitä silloinkin kun viimeksi vein takuuseen ja miksi en alentaisi sitä 1.5 ja siitä sit ylös modattuihin 2.71 on ihan paska
Kielenkäytön perusteella kannattais varmaan mennä takas pelaileen jotai smurffi pelejä ja tulla moisia downgrade säätöjä tekemään sitten iän ja kokemuksen kera.
no katoppa tot mun firmware juttua tossa alapuolella, että sitä kokemusta on muuten tuli tossa psp takuusta taas ja sen firmware on nyt 3.50 vähän harmittaa
Miksi ihmeessä sähläsit noilla firmiksillä noin paljon? Eikö yksi hyvä kelvannut? Taisivat ihan piruuttaan laittaa 3.50 firmiksen.
no sen takia sitä on päivitetty ja laskettu koska tuli aina semi brikkejä asiasta toiseen niin kun tossa on nyt toi 3.50 se harmitti vähän kun tietää kumminkin että kyllä se joskus vielä murretaan mutta sitten kun katoin tonne taakse niin j******** se oli TA-08 v**** ne oli tuolla takuussa antanut mulle uuen psp:een ja lähettänyt sen minulle. oisivat vain korjanneet sen mun vanhan, eikä antanut uutta .
Mutta tuota piirilevyä tuskin. Tosin 2.71:sellä voi kuitenkin pyörittää pelien boottaamista auttavaa ohjelmaa. Ja 2.5:n asti voi tuolla piirilevylläkin olevan downgradettaa.
no eipä ne mitkään ohjelmat taia toimia tossa 3.50 oikeesti vittu ne takuu hemmot ei vaan voinut korjata sitä vanhaa psp:tä . tää uus on ihan paska kun tässä on tää vitun TA-082 ei toi 3.50 haittaa mitään, mutta toi TA-082 arg sanokaa mitkä ohjelmat tai pelit vois toimia tossa 3.50 vai toimiiko mitkään
TA-082 pystyy nykyään downgrademaan 3.03 downgradella. Ja jos hakkerit löytää uuden expoitin, niin kyllä ne yrittää tehä siitä downgraderia myös TA-082 emolevyllisille psp:ille. : )
Eivät ne varmaan ole sulle uutta PSP:tä antanu, ne on vaihtanut emolevyn. Se menee pilalle kun tulee Brick. Huonoa tuuria.