aikakatkaisu

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by motorbo, Sep 9, 2005.

1. motorbo

motorbo Member

Trophy Points:
    11
    mistä mahtaa johtua kun kirjaudun sisään dc++ niin pääsen hubille mut hetken kuluttua kone ilmoitaa et aikakatkaisu. Palomuuriin tein reiän muutamalle hubille mut ei auta. Mulla on motorlan purkki ja olen kokeillut kaapelilla ja ilman, muuten yhteus toimii...molemmila tavoilla siis langattomana ja ethernet piuhan kaa.

2. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuleeko sama ilmoitus joka hubissa?

Syynä voi olla ruuhkainen tai katkennut yhteys, liian pitkä viive yhteystiellä, palomuuri, huono keli tai dc++:n sekoilu.

3. Skiigge

Skiigge Member

Trophy Points:
    11
    niin päädtkö minnekkään hubille sisään, tosta viestistä päätellen et mihinnkään, heitä vähän tarkempaa infoa käytettävissä olevista vehkeistä niin autetaan kyllä enempää...

Last edited: Sep 9, 2005
  4. motorbo

motorbo Member

Trophy Points:
    11
    luultavasti noi ongelmat johtuu tosta motorlan modeemin palomuuriasetuksista..käytännössä en pääse mihinkään hubille...
    tietäis vaan et mitä asetuksia pitää muuttaa. Boxi on SBG900E surf board. Olen kirjautunut DC++, laittanut lataus paikat ja levylläkin on muutama giga tavaraa. Olen kokeillut passiivilla ja aktiivilla, mut ei kummallakaan pääse sisään. Liittymä on otettu Welholta.
    Huomasin tossa eilen kun yritin latailla MSN:ään uusia ajureita niin nekään ei tullu läpi. Palomuuri plokkaa ne jotenkin.

Share This Page