lisää kysymyksiä. mua neuvottiin hommaa kodec et voin katsoa suojattuja leffoja. imuroin divxin ja asensin sen,kai? onko ok? ja sit winmx kautta muhun otetaan koko ajan yhteyttä,toiset käyttäjät ottavat. mitä pitää tehdä että voin vaihtaa leffoja heidän kanssaan. mistä kytken heidät päälle ja miten? t enstot ja hermot menee
tarvitset vielä AC3:n äänille ja Xvid codecin.. tai poista tuo divx ja asenna AC3 ja Media Player classic niin tekstityksetkin näkyy ja saat hyvän soittimen. tai jos käytät windowssin media playeriä niin ffdshow ja AC3 riittää. P2P-verkkojen idea on nimen omaan ladata ja jakaa, jos kukaan ei jaa mitään ei voisi ladata.
Aivan, leffoja pitää jakaa. en vain tiedä miten niitä jaetaan. viestejä tulee tyyliin et jotain mun pitäis yhdistää " start traster " tai jotain. Toimiiko se divx nyt ok kun olen tallentanut sen program filesiin? Vai pitääkö jotain vielä aktivoida. Haluaisin siirtää sen myös niin et toimis hiiren oikealla näppäimellä kuten muutkin playerit? mites se tehdään? tiedoista kiitollinen!!!!